شناسه خبر : 70762
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 15:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید جمعی از جانبازان از ذوب آهن اصفهان

تعدادی از جانبازان گرانقدر مجتمع فرهنگی شهید مطهری اصفهان چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان، از خط تولید و پروژه های توسعه بازدید نمودند.

به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: این جانبازان معزز، در تالار تشریفات شرکت با سخنرانی علیرضا امیری مدیر روابط عمومی از فعالیت این شرکت در زمینه های مختلف نیز مطلع شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت طی سخنانی گفت: تاسیس ذوب آهن آرزوی دیرینه مردم ایران بود کلنگ این شرکت در سال 1346 بر زمین زده شد ، سال 1351 به بهره برداری رسید و سال 1352 فاز دوم آن آغاز شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب 500 هزار تن فولاد تولید می کردیم اما هم اکنون 27 میلیون تن فولاد تولید می کنیم، مقایسه این اعداد رشد میزان تولید را به خوبی تبیین می نماید.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: این شرکت به همراه پرسنل پیمانکار میزبان 17 هزار نفراست همچنین معیشت کارگران معادن زغالسنگ و سنگ آهن کشور نیز از طریق این ذوب آهن اصفهان تامین می شود.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت مادر صنعتی بزرگترین دانشگاه صنعت فولاد کشور است زیرا  پرسنل متخصص و متعهد ذوب آهنی در حین ساخت این مجموعه و بعد از آن بسیاری از صنایع فولادی کشور همچون فولاد مبارکه،خراسان،یزد،خوزستان،قروه و ... را ساختند.

علیرضا امیری اضافه کرد: ذوب آهن با در دوران جنگ با کمک های تجهیزاتی و اعزام نیروی انسانی نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت و تعداد 286 شهید و 1400 جانباز را به انقلاب تقدیم نمود.

وی در ادامه به تولید محصولات متنوع در ذوب آهن اصفهان پرداخت و بیان کرد: انواع ریل، تیرآهن بال پهن، آرک معدن،میلگرد و ... در این شرکت تولید می شود و به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان با داشتن 16 هزار و پانصد هکتار جنگل دست کاشت و همچنین استفاده از پساب نقش موثری در کاهش آلایندگی های زیست محیطی که ذات همه صنایع فولادی جهان است و مدیریت مصرف بهینه آب داشته است.

جانباز2

جانباز3

 

منبع: شمانیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi