شناسه خبر : 70765
شنبه 02 آذر 1398 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه های نماینده مجلس به دولت درباره سهمیه بنزین ایثارگران

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سر لوحه قرار گرفتن ساده زیستی از سوی سران سه قوه، طرح موضوع سهمیه ایثارگران را در نشست آینده آنها خواستار شد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سرلوحه قرار گرفتن ساده زیستی از سوی سران سه قوه، طرح موضوع سهمیه ایثارگران را در نشست آینده آنها خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در شرایط سخت اقتصادی یادآور شد: سران سه قوه در مورد سهمیه بنزین ایثارگران باید مصوبه داشته باشند تا این قشر را از نگرانی خارج کنند و این موضوع خود به خود باعث به وجود آمدن آرامش در جامعه خواهد بود.

وی با انتقاد از ریخت و پاش ها در بیت المال خواستار بازنگری سران سه قوه در موضوع بودجه های پنهانی شد و اظهار داشت: رییس مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور و رییس قوه فضائیه هر کدام برای خود بودجه های خارج از شمول دارند که مشمول حسابرسی نیست و عشقی از این بودجه خرج می کنند.

وی گفت: این بودجه ها که اصطلاحاً خارج از شمول نامیده می شود، خارج از دید بازرسی و حسابرسی و دیوان محاسبات می باشد. اگر مسئولان واقعاً نگران وضعیت موجود جامعه هستند، دستور بدهند تا بودجه های خارج از شمول آنها قطع شود. به طور مثال همین مجلس شورای اسلامی هم بودجه خارج از شمول دارد و در زمان حداد عادل سه میلیارد تومان و در حال حاضر 50 میلیارد تومان اختیار خارج از شمول دارد.

نماینده ایثارگر مجلس دهم خاطر نشان کرد: به نظر من سران سه قوه بایستی مصوب کنند که کل مسئولان حکومتی بودجه های خارج از شمول های خود را لغو کنند. دوم اینکه با توجه به شرایط فعلی جامعه تغییر رفتار بدهند و مانند زمان جنگ به یک غذای ساده قناعت کنند و قناعت و ساده زیستی را الگوی رفتارهای خود قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه در این اوضاع گرانی و مشکلات ناشی از افزایش بنزین هنوز هم مسئولان رفتار اربابی خود را حفظ کرده اند، تصریح کرد: مسئولان نباید با آحاد جامعه اربابی برخورد کنند و باید در برخورد و رفتارهای خود تواضع داشته باشند. به طور مثال وقتی روسای سه قوه به استان ها سفر می کنند، کلی محافظ و خدم و حشم با خود همراه نبرند و به طور معمولی به دیدار مردم بروند؛ اگر هم برفرض محال شهید شدند به نفع نظام خواهد بود!

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان، رفع تبعیض در جامعه را مورد توصیه قرار داد و متذکر شد: مردم ما وقتی می بینند تبعیض وجود دارد، بیشتر نگران می شوند؛ اگر چه در کنار آن موضوع گرانی بنزین و سایر کالاها نیز وجود دارد اما از آن مهم تر تبعیض است که افزایش فاصله بین مردم و دولتمردان را در پی دارد. بنابراین سران سه قوه باید یک سری چیزها را مصوب کنند که بر اساس مشی رهبری و امام(ره) باشد.

پایان

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام. پدر جانبازم فوت شدند به ما مستمری می دهند. دوست عزیز اکثر خانواده های جانبازان، اتومبیل ندارند و کلا افزایش مصرف سوخت برای اکثرشون که شیمیایی هستند بد است؛ پس سهمیه بنزین هم نمی خوایم. عزیزم به فکر نان شب ما باشید نه بنزین باکهای ماشین دوستان اطرافتون به نام ما !!! یه لطف هم بکن جمله ی زیر بلیط های قطار رو حذف کن چون شامل خانواده جانبازان نمیشه پس چـــــــــــــــــــــــــــــــرا نوشته خانواده شهدا و جانبازان بنویس خانواده شهدا و فقط خود جانباز (به هیچ وجه شامل خانوادش نمیشه)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi