شناسه خبر : 70783
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سیمای خانواده» میزبان بانوان پیشکسوت دفاع مقدس

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: برنامه «سیمای خانواده» روزهای یکشنبه هر هفته به موضوع نقش اثرگذار زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص می‌یابد.

«سیمای خانواده» میزبان بانوان پیشکسوت دفاع مقدس می‌شود

مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: در نشست هم‌اندیشی که با مدیران و تهیه کننده برنامه سیمای خانواده داشتیم بر تبیین گفتمان ایثار، صبر و مقاومت در سطح جامعه تاکید شد. در این نشست صمیمانه مقرر شد آیتمی از برنامه سیمای خانواده روزهای یکشنبه هر هفته به موضوع نقش اثرگذار زنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه تلاش شده است با دعوت از بانوان پیشکسوت عرصه جهاد و حماسه و خاطره‌گویی این عزیزان بار دیگر روحیه ایثار و حماسه در جامعه احیا شود.  

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: این برنامه به منظور آشنایی جوانان و مخاطبان با سبک و سیره زندگی بزرگ‌مردان و شیرزنان نامدار عرصه دفاع مقدس تهیه شده و به سمع و نظر بینندگان می‌رسد.

مجتهدزاده با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زنان با صبوری، مقاومت کرده و با اعزام فرزندان و همسرانشان گفتمان ایثار را در سراسر جامعه بوجود آوردند، اظهار داشت: همچنان که در هر تحول اجتماعی حضور زنان باعث پیشرفت مضاعف آن حرکت اجتماعی می‌شود لازم است که در جامعه کنونی که آتش جنگ نرم دشمن دامن آن را فراگرفته است با واکاوی انقلاب اسلامی و گنجینه بی‌بدیل دوران دفاع مقدس و با معرفی الگویی راستین از زن صبور و ایثارگر تحول اساسی در جامعه به وجود آوریم و با ارائه بینش درست به بانوان جوان جامعه آنان را با نقش موثر خود در مقابله با توطئه دشمن که کانون خانواده را نشانه گرفته است، آشنا کنیم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مدیران برنامه سیمای خانواده به ویژه «احسان نیلی» تهیه کننده این ویژه برنامه این است که گفتمان ایثار، صبر و استقامت این زنان در سطح جامعه نمایان شود و جامعه با نقش سومی از زن که عشق، مهر و محبت را با روحیه شجاعت و شهامت آمیخت و مردانه‌ترین میدان‌ها را به تصرف خود در‌آورد در جامعه تداعی شود و با بیان خاطرات این بانوان پیشکسوت دفاع مقدس جامعه با مدلی نو از «در صحنه بودن» بانوان در آن دوران آشنا شود.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi