شناسه خبر : 70785
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیش از ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده ایثارگران کاشان

بیش از ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده ایثارگران کاشان تحویل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان گفت: مقدمات آماده‌سازی و تحویل افزون بر ۵۰۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های ایثارگران این شهرستان در حال انجام است.

علیرضا چله‌دوان روز چهارشنبه در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و مسکن ایثارگران شهرستان کاشان بیان کرد: هماهنگی لازم برای آماده‌سازی ۱۶۱ قطعه زمین واگذار شده در سایت مسکونی خاتم الانبیاء انجام شده و ۳۵۰ قطعه زمین نیز در انتهای بلوار صنعت به بیش از یک هزار خانواده ایثارگران این شهرستان تحویل خواهد شد.

وی اجرای مصوبه‌های قانونی برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است دستگاه‌های متولی، اجرای تعهدهای پیشین در زمینه واگذاری پلاک و نیز فرآیند تامین خدمات و آماده‌سازی اراضی را سرعت ببخشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان در ادامه از پایان مرحله دوم طرح ساماندهی گلزار شهدای مسجد جامع حبیب موسی(ع) کاشان خبر داد و یادآور شد: بزرگ‌ترین طرح ساماندهی در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید مسائل مالی آن بین شهرداری کاشان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیمانکار، جمع‌بندی و مراحل تحویل نهایی شود.

وی همچنین با ابراز خرسندی از ساماندهی بیشتر گلزارهای شهدای این شهرستان تصریح کرد: به استناد گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیشتر گلزارهای ساماندهی نشده شهدا در بقاع متبرکه قرار دارد که با توجه به مسائل حقوقی موقوفه‌ها، لازم است همکاری بیشتری از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در این زمینه صورت گیرد.

شهرستان کاشان سه هزار و ۷۰۰ نفر جانباز دارد که از این تعداد ۷۳ نفر جانباز ۷۰ درصد هستند.

مردم کاشان همچنین یک هزار و ۷۰۰ شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi