شناسه خبر : 70786
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی‌بی‌سی: متاسفانه خبری از اغتشاش نیست!


پایگاه فارسی‌زبان تلویزیون روباه پیر از آرام شدن ایران ابراز تاسف کرد. خبر یک دیروز بی‌بی‌سی فارسی، با این عنوان بر روی خروجی سایت قرار گرفته بود: «لحظه به لحظه با اعتراض‌ها در
 ایران».
خبر را که باز می‌کردی چند تا پیامک در بالای صفحه دیده می‌شد که عمدتاً از وضعیت آرام شهرهای مختلف حکایت داشت. در یکی از پیامک‌های منتشر شده که بی‌بی‌سی مدعی شده بود فردی از کرج آن را ارسال کرده گفته شده بود که پلیس در شهر کنترل اوضاع را کاملا در اختیار دارد.
فردی دیگر که طبق ادعای بی‌بی‌سی از تهران پیام داده است از وضعیت بدون آشوب و درگیری در خیابان‌های ولیعصر و ونک گفته است.
اما جالب توجه‌ترین پیامکی که توسط این سایت استعمارگر پیر منتشر شده این چنین است: «مخاطب بی‌نام، تهران: متاسفانه[!!] در شمال تهران از جمله میرداماد که بنده هستم هیچ اعتراضی حتی صحبتی هم وجود نداره گویی هیچ اتفاقی نیفتاده...»
اینکه پایگاه خبری انگلیسی در غالب پیامک‌های ادعایی از آرامش ایران، ابراز تاسف کند چندان دور از انتظار نیست؛ کشوری که تنها در یک فقره از ظلم‌هایش با ایجاد قحطی در ایران باعث مرگ 8 تا 10میلیون ایرانی شده است. اما به راستی این وضعیت تا کجا باید ادامه داشته باشد که تلویزیون و پایگاه خبری بی‌بی‌سی به صحنه‌گردانان اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران تبدیل شوند و به صراحت مردم را به اغتشاش دعوت کنند و هیچ اعتراضی از جانب دولتمردان ما به سفارت این کشور صورت نگیرد؟!

اینستاگرام
سلام ، آنچه از اخبار و گزارشهای بیگانه در خصوص اغتشاشات و آشوبها موجب خوشحالی شد اینست که فقط گروههای معاند و دشمن ملت ایران همچون گروه الاحوازی و منافقین و سلطنت طلبان خارج نشین و شیطان بزرگ و اسرائیل و روباه پیر و امثالهم از اغتشاشات و آتش زدن اماکن عمومی و خدمت رسان به مردم بطور علنی و بی پرده حمایت کردند زیرا اکنون ملت ایران بخوبی دشمن را شناخته و در مقابل دسیسه ها و فتنه ها کاملا هشیار شده است.
فراموش نکردیم چندی قبل عده ای نادان در مقابل روشنگری مفام معظم رهبری در خصوص شناخت فتنه ها و دسیسه های دشمنان ملت و انقلاب اسلامی مطالبی بیان کردند که دشمنان در واکنش به روشنگری آگاهی ایشان گفتند که مقام معظم رهبری از دشمن خیالی صحبت کرده و مردم را از دشمنی که وجود ندارد آگاه کرده است لیکن این روزها شاهدیم روشنگری و هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب باعث هوشیاری ملت و شکست فتنه های دشمنان نظام اسلامی و عصبانیت و مایوسی فزاینده از نقشه های دهها ساله در کشور و سایر کشورهای مسلمان نظیر عراق و لبنان و فلسطین و غیره گردیده است. طبق اظهارات سلطلنت طلبان خارج نشین کلیه نقشه ها و فتنه های علیه نظام اسلامی دهها سال قبل توسط شیطان بزرگ طراحی شده که فتنه 88 و ایجاد آشوبهای بعدی نتیجه همان طراحی هزینه های بسیار گزاف بوده اما بحول و قوه الهی کلیه توطئه های دشمنان نقش بر آب و هدر رفته است فلذا اکنون فریب دادن ملت بسیار سخت و دشوار شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi