شناسه خبر : 70792
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از نوازندگان ارکستر تهران دوران دفاع مقدس

آیین تجلیل از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس دیشب در قالب ویژه برنامه «بزرگداشت موسیقی جنگ» برگزار شد.

تجلیل از نوازندگان ارکستر تهران در دوران دفاع مقدس

آیین تجلیل از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس دیشب به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی با عنوان ویژه برنامه «بزرگداشت موسیقی جنگ» در تالار وحدت تهران برگزار شد.
درابتدای این برنامه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید تعدادی از نوازندگان و اعضای پیشکسوت ارکستر سمفونیک تهران و گروه کر این مجموعه پس از اجرای زنده سرود ملی کشورمان به اجرای قطعه خاطره انگیز «بانگ آزادی» به خوانندگی آقای محمد گلریز پرداختند. پس از اجرای این قطعه نوبت به اجرای یکی از آثار ماندگار دوران دفاع مقدس با عنوان «این پیروزی خجسته باد این پیروزی» رسید.
بعد از اجرای این قطعات نماهنگی از هنرمندان پیشکسوت ارکستر سمفونیک تهران از جمله به نمایش درآمد. در این فیلم هنرمندانی، چون آقایان محمد گلریز، محمد جعفری بهنام صدابردار پیشکسوت موسیقی کشورمان به بیان خاطرات خود از حضور ارکستر سمفونیک تهران در جبهه‌ها به منظور تقویت روحیه رزمندگان سخن گفتند.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi