شناسه خبر : 70794
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمان مهمترین خدمات بنیاد به جامعه ایثارگر

مدیرکل بنیاد ایلام گفت: حوزه بهداشت و درمان، یکی از مهمترین خدمات بنیاد به جامعه معزز شاهد و ایثارگر است، چرا که با سلامت ایثارگران مرتبط است.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسدالله تولیده روز شنبه 18 آبان‌ماه، در نشست بررسی تخصصی عملکرد معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با اشاره به ضرورت توجه به موضوع درمان و اهمیت این حوزه، گفت: خدمات حوزه بهداشت و درمان، یکی از مهمترین خدماتی است که توسط بنیاد به جامعه معزز شاهد و ایثارگر ارائه می‌شود، چرا که بصورت مستقیم با موضوع سلامت ایثارگران مرتبط است.
مدیر کل بنیاد ایلام بیان کرد: عوارض مجروحیت ایثارگران، کهولت سنی والدین معظم شهدا از جمله دلایل دیگری است که اهمیت این حوزه را دو چندان کرده است.
مدیرکل بنیاد ایلام پایش سلامت را یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و تصریح کرد: به منظور مراقبت بیشتر و ارائه خدمات درمانی بهتر به والدین معزز شهدا، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، برنامه پایش سلامت در بنیاد برنامه ریزی می شود تا از این طریق از آنها مراقبت های لازم بصورت مستمر و دقیق توسط پزشکان صورت گیرد.

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi