شناسه خبر : 70802
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت فیلم شهید تجلایی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی از ساخت فیلم شهید تجلایی خبر داد.

 مرتضی صفری امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور اظهار کرد: امروز جنگ عقیده‌ها را می‌بینیم و به نوعی جنگ روایت‌هاست و به عقیده من حتی اگر محتوای خیلی غنی و قالب و خوب و با کیفیت داشته باشیم ولی نتوانیم آن را به خوبی روایت کنیم، قطعا دست برتر را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر با دو گفتمان روبه‌رو هستیم، گفت: گفتمان لیبرال دموکراسی غرب و گفتمان انقلاب اسلامی را در جهان داریم و به عبارتی اگر می‌گوییم جهان دیگر تک قطبی نیست به خاطر همین وجود شجره طیبه بسیج است که امام رحمت‌الله از ابتدای چشم‌انداز در موضوع صدور انقلاب نیز نگاه ویژه به آن داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر صدور انقلاب در دهه ۷۰، گفت: شاید در آن دهه این موضوع غیرواقعی بود ولی الحمدالله الان این اتفاق افتاده و این عزت و غرور و دست برتری که جمهوری اسلامی در دنیا دارد به امید تمام مسلمانان تبدیل شده است که به برکت همین وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب و تفکر انقلابی و نگاه انقلابی و مدیریت جهادی است.

وی تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای از دفاع مقدس به عنوان گنج یاد کرده‌اند واز این‌رو ما در این رابطه کارهای زیادی داریم در حالیکه آمریکا بر اساس تخیل خود فیلم‌هایی می‌سازد که در نگاه اول حس شکست‌ناپذیری ارتش آمریکا را نشان می‌دهد ولی حداقل در دو دهه اخیر  ما شاهد شکست‌های پی در پی آنها بودیم.

صفری تاکید کرد: ایراد بر ماست که یک سریال خوب برای شهید باکری، تجلایی و سایر شهدا ساخته نشده است و ما باید به خود بیاییم و تاملی کنیم که با کدام داشته خود از دفاع مقدس در موضوع فرهنگی دفاع کنیم؟

وی با بیان اینکه همیشه بخش فرهنگی با کمبود و کاستی روبه‌رو بوده و همیشه مظلوم واقع شده است، گفت: در حال ساخت فیلم شهید تجلایی هستیم که یک اثر بسیار فاخر برای صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی خواهد بود که البته برای ساخت آن نیاز به ۱۶ میلیارد تومان پول داریم که اگر ۵۰ درصد در استان تامین شود مابقی را از صدا و سیمای کل می‌توان گرفت.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi