شناسه خبر : 70806
جمعه 01 آذر 1398 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنها خراب کردند و رهبری سپر شد!

جانباز امضامحفوظ - اولین موضوعی که اشتباهی محرز در اجرای هدفمندی حامل های سوخت و یارانه ها در خصوص افزایش قیمت بنزین به نظر می رسد این است که قانون مصوب مجلس را در جلسه سران قوا مجددا تصویب کردند که نیازی به این اقدام نبوده و رهبر معظم انقلاب را به دلیل حمایت از مصوبه جلسه سران قوا درگیر موضوع کردند.

 اشکال اینگونه اقدامات این ست که سران سه قوه به عنوان کلیت نظام مطرح هستند لذا اعتشاش گران و آشوب طلبان مصوبه افزایش قیمت بنزین را که می بایست به مصوبه مجلس اعتراض شود و نمایندگان مجلس پاسخگو باشند متاسفانه کلیت نظام را نشانه گرفتند و کلیه خبرها و گزارش های رسانه های معاند نیز اعتراضات را متوجه سه قوه و حمایت رهبر معظم انقلاب از سه قوه و بطور کلی کلیت نظام بدون اشاره به مصوبه مجلس قلمداد کردند که البته جای تامل بسیار دارد.

 علیهذا مواردی که پیش بینی می شود اینگونه اعتراضات را به دنبال خواهد داشت میبایست مسئولیت عواقب بعدی بعهده تصویب کننده قانون باشد در حالیکه تصویب افزایش قیمت بنزین ذیل قانون هدفمندی یارانه ها و حامل های سوخت توسط مجلس بوده نباید به سران قوا تسری یابد و سه قوه را درگیر اعتراضات بالاخص جبران خسارات وارده نمایند.

 اشکال دوم که بدون پاسخ باقیمانده طبق اظهارات رییس جمهور مبلغ ریالی افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی به طور کامل به مردم پرداخت خواهد شد و هیچ گونه مبلغی به خزانه واریز نخواهد شد لیکن سوالی که مطرح میباشد از محل کاهش مصرف بنزین یا میزان بنزین باقیمانده ناشی از سهمیه بندی است که طبق محاسبات دولت بالغ بر 30 میلیون لیتر خواهد بود که بجای نفت خام صادر شود لذا تکلیف مبالغ ارزی حاصله از کاهش مصرف بنزین و صادرات بنزین باقیمانده معلوم نشده که مطابق اظهار نظر رییس جمهور تمام مبالغ حاصله از افزایش قیمت بنزین می بایست به مردم پرداخت گردد و هیچگونه مبلغی به خزانه واریز نشود.

  بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی به مشکلات اساسی در راهبرد اجرای مصوبه مجلس است البته اشکال بزرگ وارد کردن سه قوه در مصوبه اخیر مجلس است که رسانه های دشمن و نیروهای مزدور داخلی از این موضوع سوء استفاده کردند و اعتراضات را بجای مجلس و دولت نشانه گیری گنند متاسفانه به سه قوه و کلیه ارکان نظام اسلامی مربوط کردند که اعتراضات به کلیت نظام اسلامی میباشد.

آنچه پس از اعلام سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین از مردم شنیده شد انتخاب زمان اجرای گرانی بنزین در میلاد پیامبر اکرم (ص) بود که مردم را به شدت دلخور کرد سپس تاکید مقامات دولت در خصوص فقدان هرگونه برنامه و تغییر در بنزین طی چند روز قبل از اعلام سهمیه بندی بود که مردم را نسبت به اظهارات مسئولان دولت بسیار بدبین کرد که دولت مردم را محرم نمیداند و تصمیمات کلان اقتصادی را ناگهانی و شوک آور اجرا نماید.

 اینگونه اقدامات پس از 40 سال انقلاب اسلامی دور از شان و منزلت ملت ارزیابی می گردد که در تمام مشکلات کشور سنگ زیرین آسیا بودند اما اینچنین مورد بی احترامی قرار گرفتند و پس از شروع آشوب ها و اغتشاشات رییس جمهور برنامه دولت را تشریح کند در حالیکه می بایست قبل از سهمیه بندی توضیحات لازم را به مردم ارائه می کرد تا بخشی از جمعیت معترض که به دلیل موارد فوق الذکر به خیابان آمدند و اعتراضی به سمیه بندی نداشتند حتی سهمیه بندی را امری لازم می دانستند کاسته شود تا مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار نگیرد.

 در خصوص مشکلاتی که اصلاح طلبان در کشور ایجاد کردند موارد زیادی مطرح می باشد اما آنچه مردم و مسئولان دلسوز را به یقین کامل رسانده اینست که فرزند ناخلف در رحم اجاره ای مرده و گندیده است لذا اینچنین بوی تعفن فضای معنوی و روحانی کشور را فرا گرفته و برخی اصلاح طلبان هنوز دنبال منشا بوی تعفن هستند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام وعرض ارادت به محضرحضرت آقا وسلام به هموطنان عزیز ،هموطنان عرض شود روزی که شعارتان خطابتان به جناب رئیسی این بودکه رئیسی بابای بایستی چنین روزهای رو پیش رومیدیدیدامااگربه جای جناب رئیسی شعارمیدادید روحانی بابای الان شاهدکشوری بودیم درآرامش کامل وچنانچه سفره هایتان بزرگترو پررنگتر نمیشدلااقل به این افتضاحی هم نبودملت یادتان می آید در مناظره ها پرزیدنت روحانی خطاب به جناب حجت الاسلام رئیسی افضات فرمودندازامام رضا(ع)استفاده نکنیدبذارید لااقل امام رضا(ع)برای مردم بماند
خوب هموطنان حال چه خوبست ازجناب روحانی بپرسیدشمابرای ماندن برکرسی ریاست جمهوری آیادیگر چیزی راهم برای مردم گذاشتین شماکه نه تنهاامام رضا(ع)راکه همه چیزرا ازمردم گرفته وبرای خودهزینه کرده ایدشمایی که وزرا ومعاونینتان حتی توان اداره یک مدرسه راندارنداین شدکه مملکت به این روز افتاد کاش ای کاش روحانی بابای بابای بابای نه جناب رئیسی والسلام
اغتشاش گران شیک.برخی از اول انقلاب در پی مغشوش کردن و التهاب آفرینی در جامعه بوده اند و هستند.فریاد مرگ بر آمریکای اینان از همه بلند تر بود و در تسخیر سفارت آمریکا و عربستان و انگلستان نقش بسزایی داشتند و پنهانی با سفارتهای فوق نرد عشق میباختند.اینان کسانی هستند که افکار مروم ایران را پریشان و اعتمادشان را متزلزل کرده اند درمناسبی قراردارند و چهل سالست که هستندزندگیشان و سرمایه هایشان وحتی فرزندانشان آنور آب زندگی میکنند.اینان شعارهای انقلابی میدهند اما عملکردشان خون به دل ملت ایران کرده است واذهان عمومی را مشوش میکنند.کدام رشته تحصیلی در ایران وجود ندارد که خود و فرزندانشان مجبورند به خارج رفته تحصیل کنند.وپول خون ملت را صرف خوشگذرانی هایشان کنند.
الله اکبر-جانم فدای رهبر
بخشی از بوی تعفن ناشی از طرفداری سایت فاش نیوز از یکی از جناحهای رانت خوار صاحب قدرت در ایران است که متاسفانه حیثیت و شان و آبروی جانبازان را نزد مردم خدشه دار کرده است.
این سایت حتی زحمت تظاهر به بی طرفی در انتشار اخبار و تحلیلهای سیاسی را به خود نمی دهد! مگر اینکه در مواردی مثل انتشار احتمالی این نظر برای گرفتن ژست بی طرفی ناچار به این کار شود!
سلام ، جانم فدای رهبر زیرا طرفدار نظام اسلامی و حاکمیت الله و پیشرفت کشور عزیزمان هستیم و در سایه طوبای آزادی بیان در جمهوری اسلامی که از خون هزاران شهید و جانباز آبیاری شده و سر به فلک گذاشته و در پرتوی تلاشهای شبانه روزی مدیریت محترم فاش نیوز که بدون هیچگونه کمک و حمایت و رانت مالی در فضایی کاملا امن و فاقد سانسور ناله ها و درد دل های خون شده ولایتمداران و مومنان و متقیان و موحدانی که نامشان در دفتر جاودان تاریخ توحید و اسلام و تشیع و آزادگان جهان ثبت گردیده را میشنویم و میگوییم لیکن با این توصیفات مختصر و اغنای قلبی از جانبداری و طرفداری هر گونه حزب و جناح بی نیازیم و اعلام تبری مینماییم.
اگر اظهار نظرات مخالف جناحی یا موافق جناحی دیگر به نظر برسد میبایست به خط مشیء آن حزب و جناح توجه شود بنابراین نظرات ابراز شده فاقد هر گونه سمت و جهت سیاسی و عقیده شخصی میباشند که فی الواقع و فی البداهه و خودجوش بیان شده است و ربطی به هیچیک از جناحها و احزاب ندارد.
پیشنهاد می شود شما نیز نظرات خودتان را آزادانه ابراز فرمایید تا توسط بهترین کارشناسان و حاملان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت و عاشقان ولایت تحلیل و اعلام نظر گردد اما چنانچه نظری بر علیه شما ابراز شد با منطق و دلیل پاسخگو باشید.
با تشکر و دعای خیر
متاسفانه دولت آقای روحانی از بی تدبیرترین دولت ها بوده است ایشان جز ژست سیاسی و چرب زبانی در این 6 سال هیچ خدمتی به قشر مستضعف جامعه نکرده است ایشان برای سرپوش گذاشتن روی تمام بی تدبیری های وسوء مدیریت های دولتشان همیشه فرافکنی کرده اند دولت ایشان با گران کردن قیمت بنزین به بهانه حمایت از قشر ضعیف و کم درآمد نه تنها به بسیاری از این قشر هیچ کمک معیشتی پرداخت نکرده بلکه چنان شان مردم را پایین آورده که باید برای گرفتن این پول ناچیز به التماس و نامه نگاری بیفتند دولت ایشان که یارانه را مصیبت عظمی می دانست چرا همچنان به دادن یارانه به مرفه ترین قشر جامعه ادامه داده است چرا اکنون برای پرداخت مثلا کمک معیشت به حساب افراد سرکشی میکند اما در این 6 سال خواب بودند و به حساب مرفه ترین قشر جامعه سرکشی نکرده اند؟
در دولت آقای روحانی طبقه متوسط و ضعیف روز به روز در حال فقیرتر شدن هستند در حالیکه دست دزدان و مفسیدن روز به روز بازتر شده و در آخر اینکه سیاست خارجی ایشان هم با شکستی مفتضحانه روبرو شد که نتیجه آن تحریم های بیشتر بر کشور و مردم ایران شده. آقای روحانی هیچ آبرویی برای خودشان و دولتشان باقی نگذاشتند و عزت ملت ایران را از بین بردند. مگر خداوند از سر تقصیراتشان بگذرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi