شناسه خبر : 70809
پنجشنبه 30 آبان 1398 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب ۲۰ کاشی منقّش ماندگار شهدا در زنجان

نصب ۲۰ کاشی منقّش ماندگار شهدا در زنجان

شهردار زنجان گفت: امروز از ۲۰ عدد کاشی منقش شده از نقش و نام شهدای زنجانی رونمایی شد.

 مسیح‌الله معصومی با اشاره به نامگذاری معابر زنجان به نام شهیدان این استان، اظهار کرد: نامگذاری اماکن به نام شهدا، همیشه مدنظر بوده و همه تابلوهای تبلغاتی سطح شهر با مفاهیم مرتبط با نام شهیدان مزین شده است.

معصومی با اشاره به طراحی کاشی منقش ماندگار شهدا، خاطرنشان کرد: امروز از ۲۰ عدد کاشی منقش شده از نقش و نام شهدای زنجانی رونمایی شد که این کاشی‌ها در سردرب کوچه‌ها و برخی از منازل نصب خواهد شد.

وی تاکید کرد: این موضوع باعث افتخار همه است که نام میادین و کوچه‌های زنجان با نام شهدا مزین شده است.

شهردار زنجان اضافه کرد: امروزه هر نهاد و سازمان برای انعکاس عملکرد، نیازهای سازمان خود به مردم و ذی نفعان از اصحاب رسانه کمک می‌گیرد؛ ارتباط سازمان‌ها و رسانه‌ها باید ارتباطی دوسویه و منطبق بر واقعیت‌ها و صداقت باشد.

معصومی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه توفیق در این شهر، افزود: هدف اصلی برگزاری این جشنواره، تبیین جایگاه ارزشمند رسانه در شهر و استان است، زیرا رسانه‌ در انعکاس اخبار وقایع مختلف نقش پررنگ و قابل توجهی داشته است.

منبع: ایمنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi