شناسه خبر : 70814
جمعه 01 آذر 1398 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۹۲هزار بسیجی شهید کشور

آیین بزرگداشت ۹۲ هزار بسیجی شهید همزمان با سراسر کشور عصر امروز در رشت برگزار شد.

یادواره 92 هزار بسیجی شهید کشور

به گزارش مرکز گیلان؛ فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: برای مقابله با تمام تهدیدهای دشمنان باید متحد و یکپارچه به میدان آمد.

امیر سرتیپ پوردستان افزود: طبق فرمایش امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، راهبرد اساسی و تاثیرگذار برای مقابله با هر گونه تهدید دشمنان، دفاع همه جانبه است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز جنگ فرسایشی را از دستور کار خود خارج کرده است، تصریح کرد: راهبرد امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب برپایی عملیات سریع و قاطع با استفاده از همه ابزار و امکانات در دسترس است.

فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رسیدن سریع به هدف با فعال کردن جنگ در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سایبری و اقتصادی، از مهمترین برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

امیر سرتیپ پوردستان، بااشاره به تحریم های همه جانبه دشمن گفت: اجرای الگوی اقتصادمقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب بهترین و بزرگترین راهکار مقابله با دشمن و بی نتیجه ماندن توطئه های آن است.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi