شناسه خبر : 70830
شنبه 02 آذر 1398 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراضات باید یک محل مشخص داشته باشد

رسانه های معاند و دشمن با نظام اسلامی در خبرهای مربوط به آشوب و اغتشاشات اخیر به یک نکته اساسی و بجایی اشاره کردند که چرا هیچ گونه تمهیداتی برای تظاهرات و اعتراض مردم به عملکرد مسئولان وجود ندارد؟

خلاصه یک حرف درست از دشمن شنیده شد که جای تامل دارد؛ زیرا هر نوع تظاهرات اعتراضی مردم نسبت به عملکرد برخی عناصر حاکمیت بدون هیچ گونه مدیریت و حمایت نظام توسط عوامل نفوذی و دوره دیده دشمن به آشوب و اغتشاش منجر گردیده و تعدادی از بهترین فرزندان حزب اللهی به شکلی فجیع توسط اشرار نفوذی در صف مردم معترض مظلومانه به شهادت رسیدند.

 رهبر معظم انقلاب بارها تاکید داشته اند که اعتراضات مردمی و مسالمت آمیز به مسئولین را حق مردم دانسته و می بایست محترم شمرده شود تا در فضای آرام و دوستانه مشکلات مردم مطرح گردد و مسئولان ذیربط پاسخگوی معترضان باشند. لیکن همچنان هیچ گونه تمهیدی در خصوص مدیریت و حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز و اعتراضات به حق مردمی وجود ندارد. لذا لازم است مسئولان ذیربط در اسرع وقت محل یا مسیری پیش بینی شده همراه با کنترل های امنیتی و انتظامی تعیین و همچون مراسم نماز جمعه و 22 بهمن و سایر مناسبت ها به مردم معرفی نمایند تا در صورت بروز هر گونه اعتراضی صف مردم از اشرار و آشوبگران و اعتشاشگران تفکیک شود تا مردم و نظام اسلامی اینگونه مورد خسارت های جانی و مالی و همچنین سوء استفاده رسانه های بیگانه و دشمنان نظام اسلامی قرار نگیرند.

 واقعا دردآور و غیر قابل تحمل است که بهترین فرزندان ملت که پس از وقوع هر نوع مشکلات در کشور بصورت خودجوش و داوطلب پیش قدم و در خدمت رسانی و کمک به حادثه دیدگان هستند برای کمک به مردم و حمایت از مردم معترض دست خالی با اشراری که ناجوانمردانه با انواع سلاح گرم و سرد وارد صف مردم شدند با پرتاب سنگ 5 کیلویی، قمه و تپانچه مورد هجوم قرار بگیرند و حتی یک آمبولانس برای کمک به مجروحان احتمالی ماموران امنیتی و انتظامی وجود نداشته باشد که متاسفانه مجبور باشند مامورانی که مجروح شدند را با خودروی عبوری به بیمارستان برسانند تا در اثر بی اعتناعی نسبت به خادمین و حافظین جان و مال و ناموس ملت اینطور مظلومانه به شهادت برسند. قطعا جای خالی ایشان همیشه در صحنه های خدمت رسانی به مردم خالی خواهد بود!

 امیدواریم دیگر شاهد فتنه گری دشمنان شکست خورده در قلب شهرها نباشیم و برای برگزاری تظاهرات اعتراضی و مسالمت آمیز  تمهیدات لازم اندیشیده شود تا ادامه چنین غفلتی باعث تاسف و نگرانی شدید مردم و مسئولان نشود تا آشوبگران و اغتشاشگران نیز نتوانند وارد صف مردم شوند و بنام مردم تمام نقشه ها و فتنه های دشمنان را در خیابان های اصلی شهرها مقابل چشمان ملت و مسئولان اجرا و بهترین فرزندان حزب الله را قربانی و مردم و رهبر معظم انقلاب را داغدار و گریان کنند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi