شناسه خبر : 70863
شنبه 02 آذر 1398 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت خودش خسارت ها را بدهد!

جانباز امضا محفوظ - واکنش روزنامه زنجیره ای همان حکایت معروف است که "دوست گفت اما دشمن میگوید خواستم بگم" خلاصه طبق معمول معما چون حل شد، آسان بود.

 ساعت خواب عرض می کنیم. آیا آن روزها که کارشناسان از حذف کارت سوخت و هدر دادن هزاران میلیارد بودجه فریاد کردند به گوش ایشان نرسید و خودشان را به نشنیدن زدند و در پاسخ به هشدارهای دلسوزان به آنها طعنه دلواپسی و تند روی زدند؟؟!!!

 کارشناسان و دلسوزان نظام اسلامی بارها به عملکرد و تصمیمات اشتباه اعتراض کردند و از عواقب اشتباهات هشدارها دادند اما گوش شنوایی نبود اکنون می بایست تاوان بی اعتناعی به دلسوزان انقلاب را که به تمسخر دلواپس نامگذاری کردند نقدا پرداخت کنند و با جهان سیاست و مدیریت به طور کامل و همیشگی خداحافظی کنند زیرا از قدیم گفتند " خود کرده را تدبیر نیست" اما امروز می گوییم خود کرده را هیچگونه امید و تدبیر نیست.

آنها که با وعده و وعید و باغ سیب و گلابی مردم را شاد و پشیمان کردند از همان ابتدا فریاد دلسوزان انقلاب را شنیدند که آمریکا و اروپا چهل سال با مردم مسلمان دشمنی کردند لذا باور کردن قسم روباه بسیار ساده لوحانه بود گرچه خسارات فراوانی روی دست مردم گذاشتند.

 ای کاش در مجلس شورای اسلامی قانونی تصویب شود تا در صورت صدور دستور اشتباه که باعث بروز خسارت به مردم و کشور شود همان مسئول صادر کننده دستور، خسارات را شخصا جبران کند تا هیچ کس جرات نکند با وجود نظرات کارشناسی و تجربیات 40 ساله با طعنه دلواپسی و تندروی اینطور ساده لوحانه مردم و بیت المال را متحمل جبران خسارات بی شمار و دنباله دار نکنند که سال ها رکود و سختی معیشت و فروپاشی خانواده ها و تورم بی سابقه را به دوش ملت بکشند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi