شناسه خبر : 70886
یکشنبه 03 آذر 1398 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کسانی قدر امنیت کشور را ندانستند؟

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان بعد از فتنه سال ۸۸ دیگر مایوس شده بودند که بتوانند کاری انجام دهند. اما برخی این مار و افعی‌های خفته را بیدار کردند.

چه کسانی قدر امنیت کشور را ندانستند؟

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم با اشاره به نعمت امنیت گفت: رسول خدا(ص)فرمودند: «ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشیده است: امنیت و تندرستی.» قدر این دو نعمت را مردم بیشتر باید بدانند.  به خصوص کسانی که وفادار به خون شهدا هستند باید قدر این نعمت را بیشتر بدانند. امنیت بالاترین عطیه و لطف خدا به یک ملت هست. هرکاری بخواهیم انجام دهیم بدون امنیت نمی‌توانیم. شهید راه امنیت در واقع شهید راه همه این ارزش‌ها و فضیلت‌هاست. جایگاه امثال شهید مرتضی ابراهیمی و شهید مصطفی رضایی که در راه حفظ امنیت، جان، مال و ناموس مردم شهید شدند، جایگاه والایی است.

وی افزود: صحبت ما با آن‌هایی هست که به علت سوء تدبیر، ضعف تشخیص و عالمانه عمل نکردن، کشور را در یک موقعیت خاص قرار دادند و فتنه‌گرها و این مار و افعی‌های خفته را بیدار کردند. این‌ها بعد از فتنه سال 88 دیگر مایوس شده بودند که بتوانند کاری انجام دهند. مایه تاسف اینجاست که آن همه تجربیات به کار این آقایان نیامد. در حالیکه مدعی کار امنیتی هستند. این نعمت بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب این‌ها شد که در پست‌های عالی باشند اما نتوانستند نعمت الهی را شاکر باشند. امنیت، آسایش و اقتدار آسان به دست نیامده است.

سردار باقرزاده با اشاره به شهدای مدافع امنیت کشور گفت: این آقایانی که شب در کنار خانواده در امنیت به سر می‌برند و محافظت می‌شوند باید توجه داشته باشند که همین امشب نوزاد 40 روزه‌ و کودک 7 ساله شهید هستند که پدرشان را در همین مسیر حفظ امنیت از دست داده‌اند. این جاهای خالی را چه کسی می‌تواند جبران کند؟ هر روز بچه‌های ما در سپاه، ارتش، ناجا و ... در جای جای میهن اسلامی و فراسوی مرزها به شهادت می‌رسند اما برخی از این آقایان، ارزش خون‌های این شهدا را نمی‌دانند و پاس نمی‌دارند. متوجه نیستند که بر چه جایگاهی تکیه داده‌اند و باید یک روزی بابت این مسئولیت خود در پیش مردم و در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.

وی با تسلیت به محضر رهبر انقلاب گفت: من باید مراتب تاسف خودم را به علت سو تدبیر در قضیه بنزین اعلام کنم و به محضر رهبر عزیزمان به واسطه این فجایعی که پیش آمده است، تسلیت بگوییم. قطعا دل آقا آزرده است. باید با ایشان همدردی کنیم. ما باید درسها و عبرت‌هایمان را از این قضایا غنیمت بشماریم و به جوانان نسل بعد منتقل کنیم. حیف است در نظامی که این همه برایش فداکاری شده و به این رشد و بالندگی رسیده و هم اکنون ما گام دوم انقلاب آن را شروع کردیم، دشمنان بخواهند عرض اندام کنند و مشکلات مختلفی را برای مردم به وجود بیاورند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: اموال و مدارکی که از مردم در بانک‌ها از بین رفته، چطور باید جبران شود؟ سرمایه‌هایی که تخریب شده و اموال عمومی و شخصی مردم چگونه بازگردد؟ تشجیع ضد انقلاب یعنی چه؟ برخی از این موضوعات سودجویی می‌کنند و امیدی برای دشمن به وجود می‌آید که باز هم این بخت سیاه خود را آزمایش کنند. ما باید دشمن را مایوس کنیم. ولی بر خلاف همه این موقعیت‌هایی که داریم به علت سوء تدبیر، این بلاها پیش آمده که مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند. ساز و کارهای آن در مجلس و قانون اساسی پیش بینی شده. دستگاه قضایی هم در این زمینه مماشاتی نباید داشته باشد.

سردار باقرزاده ادامه داد: حکم افرادی که علیه امام بغی کردند در نظام اسلامی محارب است. حکمشان مانند همان منافقین است که در سال 61 به درک واصل شدند. شاید اگر در سال 88 تعدادی از آشوب‌گران در ملأ عام اعدام می‌شدند، الان دیگر شاهد این فجایع نبودیم. این خواسته مردم است که در تشییع شهدای امنیت هم آن را عنوان کردند که با قاطعیت و سرعت با این مجرمان برخورد شود و مسئولین نگذارند که دشمنان ما دوباره نسبت به جایگاه نظام، طمع کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi