شناسه خبر : 70891
یکشنبه 03 آذر 1398 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

جلسات بنیاد و دانشجویان ایثارگر موجب کاهش مشکلات می‌شود

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برگزاری جلسات مستمر بین دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئولان آموزشی بنیاد می‌تواند به افزایش تعامل و کاهش مشکلات منجر شود.

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?view=att&th=16e9c06c5cc13a7c&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_k3clpljy0&safe=1&zw&saddbat=ANGjdJ_c2ZteHvx6SxT7NW6KHPVZz19NhT3Lnt1D21l3zQzH66clDudrREDf27HKUb3FTPD2Gwfu6ShNVsQ54x4Kc4lKZMEVoKNMtExwsMUip3rmGBSP1JiOB2YWznE-_4YDXslQAq6R_TH9L1OQGFjdFjup6pWvCN-RMn2nUj3ePHueI03BHIYBZynBDuncMWcqo0RQwOt9Vpd2CuUrtDWKcHmXHzKJ362OMck8NEuRSQYDDAWVndbjXrNmDNXsKAcUoVaNAHEvGJ7Ahc4dBXoWfsoJQl0Z7lJ9Aak1gLTjQaT213ZEfIcbPKh3nbbGJQERwDMpvWNjlWjkaP3YoUuE9c2emxIi6wcze-J-UjhhjZak4NqSB9GCnDwNEA01mzfCi64nTmgUPZQSmVL77N_9vRdMM2xM1OM7XEw6v3na1vuFIawU6wlXfaX7s5KWNGqT640yQzu8o5kNFi1POFx0i0zuGMrf2PACKFYx3n-mFTpoaqAvN_YvKneP1rvqTszLIpZ8tKvKkv7hY_ggsQEVrzlMvNyvO9DeIYaFMSjR_MAGgHTepZNeaWyKuKD6tHJnXPPAjui9wYCQBVlh4rgc4QZns-w6ZUAvlj4GqO2l9-6rubBaCnUdYC0S5Qe0iq2IzKs2fCft1MCaF7Imjfh-Hz9uYEDI4RsFMiZs2hveF0Twk9OhY1WXkAhCTlA

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه ۲ آذرماه در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ضمن گرامی داشت هفته بسیج، هدف آفرینش انسان را بر اساس آیات قرآن کریم و روایات طی مسیر رشد و رسیدن به کمال دانست و گفت: رسیدن به کمال با استفاده از دو بال «تزکیه و معرفت» و «علم» محقق می‌شود و پدران شما دانشجویان شاهد و ایثارگر با تکیه بر همین دو بال به بالاترین مدارج کمال و ایثارگری رسیدند.

وی افزود: جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است و اداره این جمعیت سختی‌های بسیار زیادی دارد که ممکن است کاستی‌هایی را ایجاد کند اما همه تلاش ما در راستای رفع این کاستی‌هاست و پیشنهاد می‌کنم جلسات مستمری بین دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئولان آموزشی بنیاد برگزار شود تا با افزایش تعامل شاهد کاهش مشکلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند افزود: افتخار ما این است که بیش از ۳ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند.

معاون رییس جمهور در پایان به ارائه توصیه‌هایی خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداخت و گفت: شما عزیزان آینده‌سازان این کشور هستید و باید همواره در مسیر افزایش دانش، فکر و اندیشه بکوشید.

محمود نیلی رییس دانشگاه تهران نیز با بیان اینکه دانشگاه‌ها در قلب مردم جای دارند گفت: مهم‌ترین فرزندان کشور وارد مراکز علمی و دانشگاهی می‌شوند و آینده را می‌سازند و در بین این مراکز علمی و دانشگاهی، دانشگاه تهران به‌عنوان باسابقه‌ترین و مهم‌ترین مجموعه دانشگاهی نقش مهمی را دارد.

وی افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر فرزند افرادی هستند که با خون خود، راه و هدف خود را شهادت دادند. این عزیزان الگوهایی برای جوانان کشورمان هستند و به همین دلیل وظیفه سنگین‌تری را بر عهده دارند و ما نیز در دانشگاه تهران وظیفه داریم شرایط بهتری را برای این عزیزان فراهم کنیم.

رییس دانشگاه تهران در انتها با تشکر از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد همواره همراه و همکار بوده است و این همکاری می‌تواند منجر به شکل‌گیری کارهای بزرگ‌تری شود.

رحمت‌الله الهیاری مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص ۷۳۴۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران پرداخت.

همچنین حجت الاسلام سعید کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران در این مراسم حضور بیش از ۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه تهران را افتخاری برای این دانشگاه دانست.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران تقدیر شد.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi