شناسه خبر : 70919
سه شنبه 05 آذر 1398 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار جانبازان جهادی بوشهر با خانواده ایثارگران بندرعباس

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده ایثارگران بندر عباس دیدار کردند...

بهروز ساقی -  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده ایثارگران بندر عباس دیدار کردند.

برپایه این گزارش، به منظور تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و در ادامه سلسله دیدارهای کشوری با خانواده معزز ایثارگران همزمان با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم دور افتاده، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز، قبل از حضور میدانی در روستاهای محروم بشاگرد، این بار میهمان خانواده شهید والامقام، «عباس باسره» و رزمنده و جانباز انقلاب و دفاع مقدس، «عباس تاجیک» در شهر بندرعباس بود.

در این دیدارها که در فضای صمیمی و معنوی و با حضور فرزند شهید توسلی، معاون اداره کل فرودگاه های استان هرمزگان انجام گردید، همسر شهید باسره با ذکر خاطراتی از این شهید بزرگوار، از حضورگروه تشکر و بر ادامه راه پر افتخار شهدا تاکید کردند.

حضور در منزل عباس تاجیک، جانباز انقلاب و جنگ تحمیلی، از دیگر برنامه های حضور گروه جهادی در شهر بندر عباس بود.

شایان ذکر است شهید عباس باسره از رزمندگان جنگ های نامنظم گروه شهید چمران بود که پس از رشادت های فراوان، در تاریخ ۶۰/۸/۱۱ در منطقه کرخه نور به افتخار شهادت نائل آمد.

برادر رزمنده عباس تاجیک نیز در دوران مبارزات ستم شاهی با اصابت مستقیم تیر دژخیمان طاغوت مجروح و در دوران دفاع مقدس، با ۴۳ ماه حضور در جبهه نقش پر رنگی در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و کیان کشور ایفا کرده بود، در اردیبهشت ماه سال ۶۱ در منطقه فیاضیه آبادان مجروح و به افتخار جانبازی نایل گردیده است.

در پایان این دیدارها لوح تقدیر گروه، هدیه، و یک چفیه به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی رزمندگان، به رسم یادبود، تقدیم این عزیزان گردید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام درود بر مسئول محترم فاش نیوز که در تمام
مراحل و دوار مختلف این گروه جهادی را حمایت کرده
اند / امیدوارم از ثواب این کار معنوی بهرمند باشید
در ضمن از دوشت عزیزم جناب علامه زاده مدیر گروه
جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر که زحمت راه
طولانی را بجان می خرند و توجه خاص به خانواده
ایثارگران را دارند سپاسگذاری دارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi