شناسه خبر : 70921
دوشنبه 04 آذر 1398 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باشگاه مستند سینماحقیقت راه‌اندازی شد

فاش نیوز - باشگاه مستند جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت راه‌اندازی شد. به این ترتیب عموم علاقمندان سینمای مستند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جشنواره، عضو این باشگاه شده و از مزایای آن در جریان برپایی سینماحقیقت و برنامه‌های جانبی باشگاه در طول یکسال استفاده کنند.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، علاقمندان برای عضویت در باشگاه مستند جشنواره سینماحقیقت می‌بایست به وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده، از طریق لینک مربوطه وارد پرتال ثبت‌نام شده، اطلاعات کاربری خود را ثبت کرده، حق عضویت یکساله به مبلغ 250 هزار تومان را پرداخت کرده و در زمان برگزاری جشنواره، کارت باشگاه مستند سینماحقیقت را دریافت کنند.
مزایای این کارت عبارتست از:
- رزرو و تهیه رایگان بلیت‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت
- عضویت در پاتوق فیلم مستند که پس از جشنواره برگزار خواهد شد
- تخفیف 20 درصدی برای خرید اقلام تبلیغاتی جشنواره
- تخفیف 20 درصدی استفاده از کافی‌شاپ طبقه ششم چارسو
- تخفیف استفاده از کارگاه‌های آموزشی در زمان عضویت
گفتنی است: پیشتر ثبت‌نام صاحبان آثار، اعضای صنوف مستند، میهمانان ویژه، اهالی رسانه و هنرجویان کارگاه آغاز شده و باشگاه مستند، فرصتی برای حضور افرادی است که عضو هیچ‌یک از موارد یادشده نیستند و قصد تماشای آثار منتخب جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را دارند. این علاقمندان با تهیه کارت "باشگاه مستند" می‌توانند ضمن رزرو سئانس مورد نظر خود روی وب‌سایت، ساعتی قبل از شروع فیلم با مراجعه به کانتر بلیت جشنواره در پردیس سینمایی چارسو، نسبت به تحویل رایگان بلیت خود اقدام نمایند.
*سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi