شناسه خبر : 70929
سه شنبه 05 آذر 1398 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب معنادار همسر شهید به برخی مسئولان

همسر شهید مدافع امنیت و اقتدار «مرتضی ابراهیمی» خطاب به برخی مسئولان گفت: جنابان مسئول! از امروز هرگاه برای خوشامد نااهلان، خواستید به سپاه بتازید، خون مرتضی و بغض محمدصدرا را به‌ یاد داشته باشید.

همسر شهید مرتضی ابراهیمی شهید مدافع امنیت و اقتدار کشور که در جریان ناآرامی‌های پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به‌دست اشرار به شهادت رسید، در اجتماع با شکوه مردم تهران که عصر امروز (دوشنبه) در حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار شد، اظهار داشت: مرتضی در کنار مردم بود، اما عده‌ای آن را در مقابل خود می‌دیدند.

وی با بیان اینکه دغدغه شهید ابراهیمی، مشکلات مردم بود و پاکباخته به میدان خدمت رفت، اظهار داشت: مرتصی رفت تا پیغام سرخ عاشورا را در روزگار مملو از فتنه و تردید به گوش همه برساند.

همسر شهید ابراهیمی از مردم خواست تا نگذارند صدای ضربان قلب دوستان همسر شهیدش در هیاهوی صدای اهل نفاق خاموش شود.

وی خطاب به برخی مسئولان گفت: جنابان مسئول! از امروز هرگاه برای خوشامد نااهلان، خواستید به سپاه بتازید، خون مرتضی و بغض محمدصدرا را به‌یاد داشته باشید.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ، حضرت امیر المومنین (ع) فرمود : در زمان وقوع فتنه وضعیتی وجود خواهد داشت که هیچ انسان مومنی از فتنه در امان نخواهد ماند به هر طریق وارد فتنه میشود یا فتنه مومنان را درگیر میکند.
مدتها فکر میکردیم چطور ممکن است فرد مومن و آگاه هر چه سعی کند از فتنه دور بماند اما فتنه او را وادار به ورود میکند پس از شهادت ماموران نظم و امنیت به این نکته و حقیقت رسیدیم که فتنه چگونه میتواند انسانهای مومن را درگیر کند.
شهیدان به حق و آرزوی خود رسیدند و مردم را به یقین کامل رساندند اما اکنون خانواده شهید و مردم انقلابی راه شهید را ادامه میدهند تا مسئولان به هیچ قیمتی کاری برای خوش آمد نا اهلان یا نشستن بر میز مذاکره مرتکب نشوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi