شناسه خبر : 70940
سه شنبه 12 آذر 1398 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور فاش نیوز از بصیرت مردم پایتخت درقبال فتنه بنزینی

مسئولین ذوق نکنند! ما فقط به عشق رهبری و برای حفظ امنیت و کم کردن روی دشمنان آمدیم...

فاش نیوز -  مسئولین ذوق نکنند! ما فقط به عشق رهبری و برای حفظ امنیت و کم کردن روی دشمنان آمدیم.

شعاری دلی تر از این، روی کاغذهایی که در دست راهپیمایی کنندگان بود، نبود! نمایش بصیرتی بی بی نظیر که در دل و ذهن مردمان پایتخت موج می زد!

اینکه بر خلاف افکار برخی اغتشاشگران به ظاهر ناراضی، مردم دیگری هم وجود دارند که گرانی و اقتصاد و بی تدبیری های دولت و ... خیلی چیزها دارد اذیتشان می کند اما می فهمند کجا چه کار باید کرد و فقط به قول آن ضرب المثل " نوک بینی خود را نمی بینند!" که شهر را به هم بریزند اما به هیچ گونه عواقبی فکر نکنند!

مردم تهران دیروز در راهپیمایی ای که از ساعت 2 و نیم تا اذان مغرب و ساعت 5 ادامه داشت به ویژه با پلاکاردهایی که در دست داشتند، نشان دادند که آنها نیز به شرایطی که دولت کریمه تدبیر و امید در کمال بی تدبیری و انتشار ناامیدی ایجاد کرده، معترض هستند اما گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر خود نیز هستند و بوی توطئه دشمنان داخلی و خارجی را نیز خوب استشمام می کنند و اگر جایی لازم باشد که به مصالح کل مملکت در میدان حاضر شوند، این بصیرت و همت را دارند.

مردم دیروز علیرغم آلودگی شدید هوا و سرمای پاییزی آذر ماه در چهار مسیر اعلام شده تا میدان انقلاب به زیبایی حاضر شدند و تمام حرف های خود را در شعارهایی ساده بر پلاکاردهایی در دست، به رهبر، دشمنان و مسئولین مملکت زدند.

مانند همیشه نیز عاشقان حقیقی و جان بر کفان و دلسوزان واقعی وطن، جانبازان و ایثارگران با حضور گرم خود برکت این اجتماع شورانگیز بودند و در جای جای مسیر دیده می شدند.

آنهایی که حق واقعی به گردن این وطن دارند با حضورشان و اطاعت از امر رهبر، به بهترین نحوی دهان دشمن و منافقین را بستند و واهی بودن خیالات آنها که نمی خواهند این سرزمین روی امنیت و آرامش ببیند را به همه نشان دادند.

 

گزارش و عکس از شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تهران که مانند همیشه گُل کاشتند و بدخواهان و بزدلان داخلی و دشمنان خارجی را ناامید کردند.
اگر حضور مردم تحت راهبری داهیانه امام راحل و مقام عظمای ولایت نبود، حکما" سرنوشت انقلاب و کشور مانند دیگر انقلاب ها در مصر، تونس ، لیبی و ... می شد.
امیدوارم این حضور گرم و پرشور مردم عزیز ایران اسلامی همواره سدی باشد محکم در مقابل دسیسه ها و حملات دیده و نادیده دشمنان این مرز و بوم.
مردم میدانند که برای حفظ وجب به وجب خاک وطن و دین و آیین مان چه جوانان برومندی خون داده اند. پس همین خونها هم بیدارکننده هستند و هم نگهبان.
شهید گمنام عزیز هم که برای ضبط و ثبت این تصاویر زحمات زیادی کشیدند هم عاقبت بخیر بشوند و هم در امورات خود موفق.
شهر ما خانه ماست .
آشوب واغتشاش محکوم است .
دوستی که منفی میدید ,اطمینان داشته باش هزینه این اتش وسوزاندن را که عدهای کردند از جیب همه ترمیم میشه .پس این روش منطقی نیست .
الله اکبر-جانم فدای رهبر
سلام ، با عرض تقدیر و تشکر از فاش نیوز عزیز و خبرنگار ارجمند این عکسها حاوی اسناد و پیامهای بسیار مهمی به مسئولان و مردم جهان است که چگونه در مقابل دشمنان و حفظ انقلاب مقاومت و ایستادگی کنند. در حالیکه مردم تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی شاهد فساد و اختلاس های بی سابقه و سخنرانی ضد ارزشی دل ها را خون و خانواده معظم شهدا را نگران کرده بود توطئه دشمن یک بار دیگر تبدیل به اتحاد و انسجام مردم و مشتی محکم بر دهان دشمنان شد.
مردم و مسئولان یک بار دیگر نقش رهبری معظم انقلاب را در جلوگیری از توطئه و خسارات جانی و مالی نا محدود را درک کردند و اینک همگان یقین داریم هیچیک از احزاب و جناحهای مدعی قادر به مدیریت عالی کشور نیستند و فقط مردم حزب الله با امامین انقلاب چهل سال حافظ حیثیت ایرانیان و نظم و انقلاب اسلامی میباشند.
یک بار دیگر رفراندوم برگزار شد. در این رفراندوم حضور عده ای فتنه گران غربگرا و ارازل و اوباش و آشوبگر از یکسو و حضور میلیونی امت حزب الله و پیرو ولی فقیه از سوی دیگر برای همگان به خصوص دشمنان نظام اسلامی نتیجه رفراندوم را مشخص و در تاریخ یوم الله ایرانیان ثبت شد.
یکبار دیگر عدم پیوند و سنخیت اصلاح طلبان با فرهنگ دینی و منش ایرانی توسط امت اسلامی در شعارهای انقلابی مردم نمودار شد و فقدان عذر خواهی و جبران اشتباهات و اقدامات غیر مردمی سکولارها و تکنوکراتها را تاکید و آشکار کرد.
اکنون مسئولان دلسوز و انقلابی از وقوع خیانت اطمینان ندارند اما از وجود شائبه خیانت گفتند زیرا ادعای اصلاح طلبان بر علیه آمارهای عملکرد دولت قبل بی اساس بوده که پس از 5 سال به ادامه سیاستهای دولت قبل بازگشته است تا استنادی قابل توجه برای مسئولان ارشد قضایی و نظارتی محسوب شود که برنامه ریزی لازم برای کنترل بودجه و هزینه کشور طی 5 سال گذشته بعمل آورند زیرا در مقایسه با عملکرد قابل توجه دولت قبل و آمار 5 سال گذشته علیرغم درآمدهای نفتی تقریبا مشابه بعلاوه افزایش بیش از 10 برابری حاملهای سوخت ، تفاوت بسیار زیادی بین عملکرد عمرانی و جاری دو طیف دولت و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد که فارغ از شعارهای پوچ و بی اساس بر علیه دولت قبل و بازگشت از تصمیم خطای حذف کارت سوخت و تعطیلی قانون هدفمندی که خسارات فراوانی به کشور و مردم وارد کرده و با اقدامات ناشیانه و فاقد هرگونه تدابیر لازم که موید تایید اقدامات و سیاستهای دولت قبل و اشتباهات محرز برای تخریب دولت قبل در 5 سال گذشته میباشد بدون مماشات و تعلل اقدام گردد.
درود و سلام خداوند به شما احسنت ، آری نمایش راه پیمایی دیروز نمایش بصیرتی بی نظیری بود که در دل و ذهن و باور مردمان پایتخت موج می زد بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi