شناسه خبر : 70963
پنجشنبه 07 آذر 1398 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاش مدیریت کل کشور دست نهادهایی چون سپاه بود!

اگر سپاه نبود، ایران و اسلام نبود، زیرا شیطان بزرگ با تمام قوا در جنگ های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اینک در جنگ بزرگ اقتصادی متحمل شکست های کمرشکن شده

جانباز امضا محفوظ - سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سخنانی بیان کرده که خلاصه تمام اعتراضات مردم نسبت به عملکرد برخی ارگان ها می باشد؛ اما نکات مهمی در سخنان وی دیده می شود که به صراحت بیان نشدند. لذا وظیفه خودمان می دانیم که نکات سربسته و ناشی از حجب و حیای فرمانده محترم، از زبان ایثارگران و مردم گفته شود.

 فرمانده محترم کمیته جستجو و فرمانده محترم سپاه پاسداران و فرمانده محترم ستاد مشترک و سایر فرماندهان و نیروهای مخلص و وفادار و ولایت مدار!
ضمن عرض تقدیر و تشکر و خداقوت، همانگونه که مستحضر می باشید پس از پیشنهاد اطلاع رسانی خدمات و تلاش ها و زحمات سپاه پاسداران به مردم خوشبختانه گوشه ای از خدمات اطلاع رسانی شد و موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب و مردم گردید. لذا مردم آگاه و عاشق ولایت از بعضی فعالیت های آشکار و پنهان سپاه پاسداران مستحضر شدند، اما برنامه یا فرصتی برای عرض ارادت و خدا قوت علنی، بجز همراهی و همکاری و تبعیت از فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش نیامده است که لازم می دانیم این پیشنهاد در راستای فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب از طریق صدا و سیما یا رسانه های انقلابی و مردمی به نحو مقتضی اقدام و اطلاع رسانی گردد تا ارتباطات به طور دو طرفه و مستقیم در تمام فعالیت ها و خدمات بین مردم و خادمان حقیقی اسلام و مسلمین از وضعیت بسیار محدود به وضعیت کاملا آزاد و مستقیم برقرار شود.
 
 می دانیم با وجود عناصر منحرف و فاسد نفوذی در برخی ارگان های کشور مشکلاتی برای پیشرفت انقلاب و معیشت مردم و سایر مواردِ ذکر نشده بوجود آمده که زحمات و تلاش های نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای انقلابی را مضاعف و دو چندان کرده است که در هیچ یک از آمارها و بیلان های منتشره منعکس نمی شوند، بلکه عده ای بر علیه اقدامات مخلصانه سپاه پاسداران موضع گیری و مخالفت هم می کنند که اقدامی ناجوانمردانه و در راستای دلسرد کردن نیروهای انقلابی و توطئه های دشمن شکل گرفته است.


 به تمامی نیروهای انقلابی و سپاهی کشور اطمینان می دهیم که مردم از تلاش ها و زحمات پشت پرده در راستای اصلاح خرابکاری و اشتباهات بعضی از مسئولان آگاهی دارند و علیرغم تبلیغات و شعارهای دشمنان نفوذی بر علیه فعالیت ها و خنثی کردن تلاش های مضاعف و شبانه روزی آشکار و پنهان فرماندهان گرامی و ارجمند قدردان و دعاگو هستند.

 یقین داریم چنانچه سپاه پاسداران دارای چنین ظرفیت و قدرتی نبود هیچ دولتی قادر به ایستادگی و مقاومت در برابر تمامیت کفر و الحاد، به فرماندهی استکبار جهانی و هزینه هفت تریلیون دلاری نبود، لیکن عظمت و قدرت سپاه پاسداران که با عظمت و قدرت اراده الهی و پشتیبانی مردم و خون شهیدان رشید و بالغ گشته توانسته علیرغم مقاومت و ایستادگی در تمام ماموریت های محوله صد در صد پیروز و موجب عزت و سربلندی مسلمانان و نظام اسلامی فراهم گردد.
مردم به خوبی از تلاش ها و پشتکار شما آگاهی و یقین دارند، طبق فرمایش امام راحل (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 امروز می دانیم اگر سپاه نبود، ایران و اسلام و هیچ گونه دینی در جهان نبود، زیرا شیطان بزرگ با تمام قوا در جنگ های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اینک در جنگ بزرگ اقتصادی متحمل شکست های کمرشکن شده و اکثریت مردم جهان را در حقانیت نظام اسلامی به یقین و اعتقاد رسانده است؛ چنان که برخی از سران دشمن نیز اعتراف نموده و شکست را پذیرفته اند.


 آرزو می کنیم ای کاش کلیه مدیریت و اختیارات کشور در دستان قدرتمند سپاه پاسداران بود تا ضمن پاکسازی پست های حساس و تصمیم گیر کشور، هیچ گونه کارشکنی، فساد و خیانتی باقی نماند و تمام قدرت و صلابت سپاه پاسداران در راه پیشرفت آرمان ها و اهداف متعالی کشور و رفاه کامل مردم متمرکز گردد.

ان شاالله.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر امضا محفوظ
این چاخانهایی که کردی راست بود؟!
همه کارهای خیر این مملکت را مردم و سپاه و رهبری دارند انجام میدند
چراکه نه!
چرا تعصبی نظر میدید
کار تخصص میخواد و سپاهیان کارشا ن فقط نظامیست.باید در شغل خود سرآمد باشند...
سلام
این بنده خدایی که این مطلب رو نوشته آرزوش و منظورش این بوده که کاش همه مثل سپاه که از انقلابی ترین و متعهدترین و با انگیزه و توانمند ترین نهادهای نظامه بودند. وگرنه معلومه که طبق قانون و در عالم واقع این شدنی نیست.
در ضمن وقتی از تعهد و تخصص صحبت می کنیم اینطور نیست که همیشه لزوما" همهاش در یک فرد و مجموعه جمع باشد بلکه اصلا تقسیم کار معنیش همینه که یکی تخصص داره و یکی تعهد و مدیریت. مثل قرارگاه خاتم که مدیریتش دست سپاهه ولی سپاه شرکت ها و افراد متخصص رو وارد میکنه و مدیریت میکنه. الان هم اکثر کارای امیدوار کننده نظام دست همین مجموعه هاست و خیلی حرف های دیگه که اینجا جای گفتنش نیست
مدیریت از تخصص جداست؟! اتفاقا" مدیریت یک علم و تخصصی است که در اداره همه امور جز
سلام مجدد رفیق شفیق عزیز شوری آب خوزستان را سد سازی های سپاه و قرارگاه خاتم رقم زدند.حالا اشکال کار از مهندسی زمین شناسان سپاه یا چیز دیگری بوده الا ایحال الآن مجموعه سد سازی برادران صدمه غیر قابل توجیه بزرگی به خوزستان زده
اینهایی که شما گفتی با هیچ منطقی سازگار نیست. هدر رفت آب شوری و بیابان زایی میاره یا سد زدن و حفظ آب های جاری برای مواقع لزوم؟
اگر سدهای خوزستان که بزرگترینش سد کارونه نبود حداقل تو سیل اخیر همه مردم خوزستان تو خلیج فارس بودن!
سلام ، فکر میکنم انسانهای شریفی که میبایست مطلب را دریافت کنند بخوبی دریافت و انرژی لازم را گرفتند. پیام ابتدا حاوی حجب و حیای برادران سپاه است که بهیجوجه حاضر نیستند فعالیتهای عام المنفعه را اعلام کنند لذا خواستاریم کلیه فعالیتها به مردم اطلاع رسانی شود سپس ارتباط مستقیم با مردم برقرار شود گرچه این ارتباط وجود دارد اما بسیار محدود رسانه ای میشود.
اگر واقع بین باشیم مدیریت سپاه پاسداران دارای انواع تخصص است یعنی صنایع نظامی نیاز به انواع تخصص دارد که نتیجه را در ترس و وحشت دشمنان و امنیت مقتدر ملاحظه فرمودید.
از موارد و شاهکارهای بینظیری که اطلاعات سپاه انجام داده و تمام دنیا را شوکه کرده چگونه بگوییم که خودشان حاضر نیستند بخش کوچکی را اطلاع رسانی کنند. خلاصه مجددا آرزو میکنیم ایکاش تمام ارگانهای کشور دارای پرسنلی خدوم و مخلص و مردمی و پاکدست و مومن و انقلابی همچون پرسنل سپاه بودند که اگر اینطور بود یقین داریم ظرف چند سال پیشرفتهای عظیمی نصیب مردم شده بود و هرگز به میز مذاکره و غیره نیازنداشتیم.
ملاحظه فرمایید رهبر معظم انقلاب پس از عدم پذیرش پیام نخست وزیر ژاپن که برای مذاکره با آمریکا واسطه شد تمام ایرانیان در جهان سربلند و موجب غرور ملی شد بدون حتی شلیک یک گلوله که واقعا اینگونه حرکات نیاز به اطلاع رسانی و تحلیل گسترده دارد زیرا مردم یکی از هزاران خدمات سپاه پاسداران را مطلع نیستند. دوستانی را میشناسیم که در اثر بی اطلاعی حرف نامربوط میگویند لذا پیشنهاد میکنیم مقداری از وقت خود را صرف مطالعه و تحقیق کنند و کمتر به مطالب انحرافی در رسانه های دشمن توجه کنند. اینها حقوق هر ایرانی میباشد.
سلام خدمت بزرگواران به استحضارمی رسانم که خودحضرت امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند که اگرسپاه نبود کشورهم نبود شما که مطلع هستید حضرت امام (ره)به تمام نیروهای سپاه اطمینان کامل داشتندکه هدفی جزخدمت خالصانه ومخلصانه درراه انقلاب اسلامی ودفاع ازآب وخاک وملت هیچگونه هدفی دیگر نداشتند وندارند وتمام سعی وکوشش عالی رتبه های سپاه پاسداران حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومحافظت ازملت وسرزمین ایران هدفی دیگرندارندحالا اگرکسی به خاطرکارهای عظیم سپاه در۸سال دفاع مقدس ودرزمینه پیشرفت وآبادانی کشور صحبتی میکنند به کسی برنخورد وسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi