شناسه خبر : 70964
چهارشنبه 06 آذر 1398 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد نمی خواهد از سهمیه بنزین جانبازان دفاعی بکند!؟

ناشناس - با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، همچنان بار رنج ناشی از جنگ‌ زدگی و آسیب‏‏‏ دیدگی بر دوش جانبازان عزیز و خانواده ‏هایشان سنگینی می ‏کند. در میان آسیب‏ دیدگان جنگ، جانبازان به‌عنوان نمادهای عینی و ماندگار گفتمان ایثار و شهادت، از جایگاه ویژه ای باید برخوردار باشند ولی در عمل هیچ چیزی را برایشان در نظر نمی گیرند.

 جانبازان با مسائل و مشکلات گوناگونی مواجه‌اند که یکی از مهم‏‏ترین آن‌ها «دغدغۀ هویت جانبازی» و چالش‌های مربوط به آن است. از منظر ما جانبازان، ادبیات جانبازی دستخوش تغییرات گردیده و در بسیاری از موارد، تقدس و منزلت جانبازی به مجموعه‏ ای از تعارفات، گفتارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی تقلیل یافته و دیدار رئیس جمهور و بنیاد شهید با چند جانباز عزیز 70درصد و ویلچری در تمامی دولت ها برای تبلیغات خودشون رسانه ای میشه و اون هم با اعلام خبر دروغه سرزده بازدید شده.

 در همین مقوله واریز کمک معیشت دولت و سهمیه اختصاصی بنزین، برای جانبازان بالا و زیر 25 که هیچ کمکی نشد و هیچ گونه اعتراضی هم از سمت رئیس بنیاد شهید به دولت نشد. واقعا" این دولت کمک معیشت رو برای ما جانبازان بالا و زیر 25 نریخته و واریز نکرده پس برای چه کسانی ریخته؟ آیا واجب تر از این قشر جانبازان که با این همه مشکلات جسمی و دارویی و... دست و پنجه نرم می کنند حقشون نبود که کمک معیشت واریز براشون بشود؟

 چرا ریاست محترم بنیاد شهید و نمایندگان مجلس به خودشون زحمت ندادند که این رو مصوبه کنند که همه اسامی جانبازان بالا و زیر 25 به دولت از سوی بنیاد شهید ارسال و همه باید برایشان از سمت وزارت تعاون و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کمک معیشت آن هم با مبلغ بالاتر واریز بشود... دیروز تو مرحله آخر با خانمم و 2 فرزندم رفتم، وقتی دیدم واریز نشده از خجالت پیش خانواده ام شرمنده شدم.

مسئولین دولتی و بنیاد شهید و نمایندگان مجلس و فراکسیون ایثارگران مجلس از روی جانبازان عزیز خجالت بکشید.
فاش نیوز عزیز که همیشه حامی جانبازان بالا و زیر 25 هستی و بودی لطفا" پیگیری کن.

با تشکر و احترام
جانباز شیمیایی 20 درصد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام و احترام
وقتی کسی خواب عادی باشد، شما او را صدا کنید، بیدار می‌شود، هرچقدر این خواب عمیق‌تر باشد، صدای بلندتری را می‌طلبد و گاهی نیاز است، که آب به‌ صورت او بپاشید، سیلی بزنید، فریاد بزنید، شاید بالاخره فرد خواب‌آلود بیدار شود

اما اگر کسی خودش را به خواب زده باشد، به این صداها، فریادها، سیلی و آب‌ها توجهی نخواهد کرد

حکایت امروز روز سهمیه بنزین جنبازان و معلولین است.
واسه منم که جانباز بازنشسته و2 اولاد بیکار دارم کمک معیشت واریز نشده .
..........................................................................................................
"واجب تر از این قشر جانبازان که با این همه مشکلات جسمی و دارویی و... دست و پنجه نرم می کنند حقشون نبود که کمک معیشت واریز براشون بشود؟"
سلام ، با تشکر از مدیریت محترم فاش نیوز برای انعکاس مشکلات ایثارگران معزز در تایید فرمایشات دوست عزیز چنانچه یارانه بنزین برای شخصی واریز نشده مطابق با اطلاع رسانی و پیگیری از اداره کل رفاه استان و دفتر اقتصاد استانداری لازم است با شماره گیری #6369* وارد قسمتی شوند که بالای آن ussd نوشته شده و کد ملی سرپرست خانوار ثبت و ارسال شود البته سیم کارت باید بنام سرپرست خانوار باشد. ضمنا سیم کارت باید به سیستم جدید ارتقاء یافته باشد زیرا با سیم کارت قدیمی ارسال کد ملی امکانپذیر نیست سپس حداکثر تا 24 ساعت شماره ای برای پیگیری به درخواست کننده ارسال میشود که بایستی از 5 آذر در سامانه hemayat.mchs.gov.ir با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری دریافتی یا شماره حساب یارانه اقدام گردد. پس از 20 روز نتیجه اعلام میگردد.
از اول دی ماه جا مانده ها و حذف شده های سال گذشته از طریق سامانه مربوط ثبت نام خواهند شد. چنانچه شخصی پس از اقدامات فوق الذکر مشمول یارانه نشد برای اعتراض مجدد در سامانه yaraneh10 پیگیری نماید.
تا این تاریخ آخرین اطلاع رسانی بشرح یاد شده بوده اما با توجه به اینکه برخی افراد برخوردار و دارای تمکن مالی یارانه دریافت کردند معلوم نیست بعد از این تاریخ تغییراتی ایجاد شود تا عجالتا کسانی که نیاز به یارانه دارند شناسایی و مشمول شوند.
با عنایت به اشکالات عمده در شناسایی دهک های جامعه هیچگونه اطلاع رسانی برای کنترل و قطع یارانه افرادی که دارای خانه گرانقیمت بالای شهر و خودرو رنو 300 میلیونی که بنام خودشان ثبت شده و ظاهرا دارای وضعیت مالی بسیار خوب هستند وجود نداشته فلذا یقین داریم با وجود اشتباهات فاحش و آشکار مسئولان مربوطه کنترلی در شناسایی افراد نیازمند و افراد ثروتمندی که یارانه دریافت کردند نداشتند.
دوست عزیزم سلام.اصلا کد دستوری نباید برای جانبازان باشد و روتین وار همین الان وظیفه خود بنیاد شهید و دولت هستش که اسامی جانبازانی رو که کمک معیشت به آنها تعلق نگرفت رو جهت واریز اعلام کنند.
بیمه درمانی به بیمه گردن کلفت و بی خاصیت دی رسید ؛ بنزین نمیخواهیم به درمانمان برسید ؛ ما ایثارگریم فولاد که نیستیم ؛ همه ما با خانواده هایمان فرسوده شده ایم ؛ آقای مسئول بنیاد چشمتان نمیبینه؟؟؟؟؟فرسوده شدیم به درمان ما توجه بفرمائید ؛ با تمدید قرار داد با بیمه دی دهن کجی به ایثارگران کردید.
سلام بنده چند سالی هست باسایت فاش نیوز اشنا هستم بعضی وقت ها کامنت هم میزارم اما به این نتیچه رسیدم که این سایت هیچ کاری برای ایثارگران نکرده فقط خودشان را با سرکار گذاشتند ایثارگران سرگرم کردن و حقوق خودشان را میگیرند مثلا بیمه تکمیلی تقریبا حذف شده بیمه ورشکسته دی را اوردند قرداد بستند فقط ایثارگران را سرگرم کنند دهان ایثارگران را ببندن در شهر قم تمام مطب ها بیمارستانها وحتی درمانگاهای دولتی قردادشان را با بیه دی لقو کردن میگویندبیمه دی پول مارا نمیده فاکتورهم که به بیمه می بری به بهانه های واهی فقط تعداد معدودی را قبول میکنند ان هم الان من یک سال و خورده ای است فاکتور دادم هنوز به به حساب نریختندتنها چند دارو خانه قرارداد دارند انهم اینقدر اذیت میکنند ادم خسته میشه میگه نمیخوام همین ازاد حساب کن یا میگن سایت بنیاد بسته هست البته این مشکل چندین ساله ایثارگران هست اما بااین همه مشکلات سایت فاش نیوز فقط نظاره گر بوده هیچ کمکی به ایثارگران نکرده در صورتی که سال به سال جانبازان و پدر مادران شهدا پابه سن بالا گذاشتند احتیاج به درمان دارند ما جنگ کردیم درد را تحمل کردیم به امید فردای بهتر اما الان احساس میکنم جنک کردیم درد را تحمل برای میدان دادن به غارتگران بیت المال واختلاسگران و سایت های فرست طلب راستی راستی که اگر یک اختلاس کم میشد باان پول میشد تمام مشکلات ایثارگران ملت حل میشد نمیدانم اسلام کجا اختلاص کجا اسلام کجا فساد کجا اسلام کجا دروغ کجا اسلام کجا فرصت طلبی کجا نمیدانم شاید من سختگیرم شاید من نمی فهمم
وزیر محترم رفاه وجناب نوبخت
با سلام
یارانه معیشتی کثیری از جانبازان واریز نشده .
بنیاد لیست جانبازان را به وزارت رفاه ارسال تا این کمک معیشت شاملشون بشه وگرنه بار دیگر یارانه قبلی را هم قطع می کنند .
فاش نیوز عزیز شما هم مساعدت کنید .
دولت مظلوم تر از جانبازان و ایثارگران گیر نیاورده واقعا شرم به این دولت بی تدبیر این آقایون یادشون رفته اون میزی که پشتش تکیه زدن رو مدیون فداکاری های شهدا و جانبازان و ایثارگران هستن میگن به 60 میلیون کمک معیشت دادیم آخه من از هر جانباز و ایثارگری که واقعا وضع مالی خوبی نداره سوال میکنم میگن نریختن واقعا پس این 60 میلیون چه کسایی هستن؟ نکنه نور چشمی ها و ژن خوب ها هستن؟
با سهمیه بنزین موضوع واگذاری خودرو را به فراموشی سپردند
جانباز هستم دولت اقا حسن یارانه ام نمیده کمک مهیشتی نمیده کجا داد بزنیم خانواده 5 نفری هستم وبیکار
شوهر منم در ۱۴ سالگی داوطلبانه به جبهه رفته وجانباز بدون حقوق هست برای ما هم کمک معشیتی شامل نشده ترا خدا اینقد مسول بی معرفت نباشن حداقل برا جانبازان ارزش قایل شوید کمک معشیت بنزین را براشون واریز کنید یه کاری نکنید اینا از عتقاداتشون دور شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi