شناسه خبر : 70975
پنجشنبه 07 آذر 1398 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۳ روز اعتصاب غذا برای شهادت ابودیاک

اسیران فلسطینی به دلیل شهادت سامی ابودیاک ۳ روز غذا نمی‌خورند

ابودیاک شهید فلسطینی

اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اعلام عزاداری و امتناع از غذا خوردن به مدت سه روز لباس مشکی بر تن کرده و در صف‌های روزانه‌شان نام سامی ابو دیاک، اسیر فلسطینی فوت شده را فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "معا"، اسرای فلسطینی پس از شهادت سامی ابودیاک از صبح روز سه‌شنبه حالت آماده‌باش اعلام کردند، تکبیر گفتند و درها را برهم کوبیدند و در پی این اقدام اسرای فلسطینی، اداره زندان‌های اسرائیلی تمامی بخش‌های زندان‌ها را بست.

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد، سامی ابو دیاک، اسیر فلسطینی (۳۶ ساله) از شهرک "سیلة الظهر" در جنوب "جنین" در بیمارستان زندان "الرملة" جان خود را از دست داده است.

 سامی ابودیاک از تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۲ میلادی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شد. وی سه بار به حبس ابد محکوم شده بود و در سپتامبر ۲۰۱۵ به بیماری مهلک سرطان مبتلا شد و در نتیجه سهل‌انگاری و اهمال پزشکی عامدانه مقامات صهیونیستی وضعیت جسمانی وی وخیم شد و در نهایت به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi