شناسه خبر : 70976
پنجشنبه 07 آذر 1398 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هفت دیوارنگاره از تصویر شهدا در مشهد

هفت دیوارنگاره از تصویر شهدا در مشهد رونمایی شد

جواد حامدزاده چهارشنبه شب در حاشیه مراسم رونمایی از دیوارنگاره سردار شهید حسین بصیر در مشهد افزود: از مجموع هفت دیوارنگاره بزرگ یاد شده ۶ مورد به همت امور هنری شهرداری مشهد در ۶ نقطه از این کلانشهر نقاشی و رونمایی شده است.

وی ادامه داد: نقاشی دیواری شهید بصیر نیز به مساحت ۱۸۰متر مربع با همکاری سپاه پاسداران، شهرداری و بنیاد شهید به عنوان هفتمین دیوارنگاره مزین به تمثال شهدا رونمایی شد.

وی گفت: این دیوارنگاره که ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است در تقاطع بولوار جلال آل احمد و بولوار وکیل آباد جانمایی شده و توسط استاد احمد منصوب نقاشی شده است.

حامدزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: شمار شهدای بسیجی خراسان رضوی معادل نیمی از شهدای این استان و هشت هزار و ۸۴۳ نفر است که با احتساب شهیدان دیگر یگان‌ها نظیر ارتش، سپاه و یگان‌های انتظامی در مجموع بیش از ۱۷ هزار نفر می‌باشند.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۲۶ شهید، ۴۹ هزار و ۲۸۶ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

منبع: جماران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi