شناسه خبر : 70984
پنجشنبه 07 آذر 1398 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزنامه اسرائیلی هاآرتص:

موشک‌های ایرانی اسرائیل را عاجز کرده است

رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن ایران اظهار ناتوانی می‌کند.
روزنامه رأی‌الیوم نوشت: رژیم صهیونیستی به شکل آشکار اعتراف کرد سامانه‌ای برای رهگیری موشک‌های جدید ایران ندارد.
بسیاری از مؤسسه‌های بزرگ امنیتی رژیم اشغالگر پیش‌بینی می‌کنند که تهران، حزب‌الله و سوریه در درگیری‌های آینده از این موشک‌ها استفاده کنند.
کانال 11 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که تل‌آویو دنبال ساخت سامانه‌هایی ضد موشکی برای مقابله با این تهدید ایران است.
«افرائیم سنیه» معاون سابق وزیر جنگ اسرائیل در مقاله‌ای که روزنامه «هاآرتص» منتشر کرد، مهم‌ترین تهدید علیه اسرائیل را موشک‌های جدید ایران توصیف کرد و افزود: به تازگی بیشتر درباره موشک‌های دقیق و پهپادهایی که در ارتفاع کم پرواز می‌کنند، صحبت می‌شود، اما درباره موشک‌های «هایپر سونیک» سخنی به میان نمی‌آید. این موشک‌ها چند برابر سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند و اهداف و مسیر آنها قابل پیش‌بینی نبوده و سامانه‌های ضد موشکی کنونی قادر به رهگیری آنها نیست.آنها تهدید بزرگی هستند.
این مقام سابق رژیم صهیونیستی افزود: چین و روسیه همچنان در صدر کشورهایی هستند که این سلاح راهبردی را تولید می‌کنند و ایالات متحده نیز برای تولید موشک‌هایی مشابه هزینه کرده است خطر این موشک‌ها متوجه اسرائیل است، چرا که این موشک‌ها به سرعت به دست دشمنان تل‌آویو و در صدر آنها جمهوری اسلامی ایران رسیده است.
سنیه افزود: اسرائیل همچنان تلاش می‌کند سامانه‌ای ضد موشکی ایجاد کند چرا که بدون داشتن چنین سامانه‌ای، بی‌دفاع خواهد ماند.

اینستاگرام
سلام ، اعتراف و اظهار عجز و ناتوانی اسرائیل غاصب در مقابل توان نظامی جمهوری اسلامی باعث خوشحالی زاید الوصفی شد که اشک خوشحالی را سرازیر کرده است.
خداوند متعال را شاکریم که رهبری معظم انقلاب و نیروهای متعهد و انقلابی با الهام از خون شهدا و آرمانهای متعالی اسلام و توکل بر خدای تعالی توانست ابر قدرتهای نظامی جهان را وادار به اعترافاتی کند که در باور دوست و دشمن نمی گنجد.
امروز تمام نقاط جهان در تیررس موشکهای فوق پیشرفته هایپر سونیک قرار گرفته که هیچیک از ابر قدرتهای جهان توانایی مقابله با آنها را ندارند لذا میتوانیم بگوییم جمهوری اسلامی در ساخت تجهیزات دفاعی از سایر کشورهای جهان پیش افتاده و بدون رقیب یکه تاز صنایع دفاعی است.
چنین پیشرفتی به معنی امنیت مطلق و احترام قاطع به ایرانیان است که کشورهای مسلمان منظقه میبایست تسلیم هرگونه سیاستگذاری جمهوری اسلامی شوند زیرا ادامه جنگهای نیابتی در کشورهای اسلامی میتواند خشم مسلمانان ایرانی را برانگیزد تا برای دفاع از مسلمانان منطقه دست به سلاح ببریم.
همچنان در افسوسی معنا دار میسوزیم که چرا امور مدیریت کشور در اختیار افرادی قرار گرفته که هیچگونه ابتکاری در مدیریت اقتصاد نداشتند و ناتوانی آنها مشکلات فراوانی برای کشور و مردم ایجاد کرده لذا چنانچه مدیریت کشور در احتیار مدیران انقلابی قرار داشت همپای پیشرفت های نظامی و دفاعی میتوانستیم در تمام امور مدیریتی کشور موفق باشیم و از تمام کشورهای جهان سبقت بگیریم اما فقط افسوس و نور امید از آینده برایمان مانده است..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi