شناسه خبر : 71007
شنبه 09 آذر 1398 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیسی با خانواده شهید ابراهیمی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه با خانواده شهید مدافع امنیت کشور، پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی دیدار کرد.

دیدار رئیسی با خانواده شهید مرتضی ابراهیمی

، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه با خانواده شهید مدافع امنیت کشور، پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی دیدار کرد. این دیدار در منزل شهید واقع در شهریار صورت گرفت. آیت‌الله رئیسی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید در مورد خصوصیاتش با اعضای خانواده گفت‌وگو کرد.

پیش از این آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان و سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهید ابراهیمی رفتند.

شهید مدافع امنیت، پاسدار مرتضی ابراهیمی متولد 1363 و فرمانده گردان امام حسین(ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای ایجاد امنیت در محل اغتشاش حضور داشت و با چاقوی اشرار به شهادت رسید. او یکی از مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه نیز بود. شهید ابراهیمی فرمانده شهید مدافع حرم، عباس آبیاری و همرزم شهید مصطفی صدرزاده و شهید محمد آژند بود. این شهید 35ساله ساکن شهریار بود که از او دو فرزند به‌یادگار مانده است.

در وصیت این شهید امنیت آمده است: «در خط ولایت و پشتیبان ولایت باشید که چراغ راه است. نگذارید که دشمن چه از راه جنگ سخت و چه از راه جنگ نرم، دین و کشورتان را از شما بگیرند. توکلتان بر خدا و ائمه باشد. به‌قول دوستی که هیچ‌وقت او را آن‌گونه که باید نشناختم، شهید صدرزاده: اگر دستم به دامان امام‌حسین(ع) برسد، نام تک‌تکتان را خواهم برد.»

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi