شناسه خبر : 71016
شنبه 09 آذر 1398 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدامات مخرب دولت و زندگی ها!

 سخنان آقای روح الله حضرت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که اولویت اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان و ایثارگران را خواستار شده همان ماجرای تخریب دولت قبل و حذف بسیاری از اقدامات در دولت قبل که بسیار بجا و مناسب بودند توسط دولت اعتدال بر کسی پوشیده نیست که تمام مخالت ها براساس سیاست زدگی و دعواهای جناحی انجام شده که علیرغم شعارهای اعتدال و جلوگیری از دعواهای جناحی متاسفانه بسیار پر رنگ و تاثیر گذار عمل گردیده است.

 سهمیه بنزین در دولت قبل وجود داشت که برای جانبازان ماهیانه علاوه بر سهمیه عادی چند لیتر هم سهمیه جانبازان اضافه شده بود اما دولت اعتدال همچنان با پافشاری بر مخالفت با اقدامات دولت قبل از تعیین سهمیه برای جانبازان حتی بر علیه اظهارات نمایندگان مجلس خودداری کرده است.

  مهمترین اقدامات بسیار مخرب دولت اعتدال در جهت حذف مصوبات هیات وزیران در دولت قبل میتوان از حذف بسته های تشویقی کارمندان دولت نام ببریم که بر اساس تبعیت از نامگذاری سالیانه از جمله تلاش و کار مضاعف توسط رهبر معظم انقلاب در هیات وزیران دولت قبل اجرا شده بود لیکن دولت اعتدال آنها را حذف کرده برای مثال تعدادی مصوبات تشویقی برای دستگاه های اجرایی بود که چنانچه ارگانی در ارزیابی سالیانه حائز کسب رتبه اول تا سوم بین دستگاه های اجرایی کل کشور بود همچنین تشویق کارمندانی که در ارزشیابی سالیانه حائز کسب نمره بالای 95 از 100 نمره بود مشمول سالیانه یک میلیون تومان تشویق بود لیکن همگی حذف شدند و انگیزه تلاش و کار مضاعف پرسنل نابود شد.

 قیمت خدمات دولتی بیش از 10 برابر شده اما حقوق کارمندان کمتر از نیم برابر اضافه شده و کلیه مزایای کارکنان قطع شده بنابراین انگیزه فعالیت و تلاش مضاعف بهیچوجه وجود نداردو از بین رفته است.

 براساس آخرین تحقیقات در علوم مدیریتی که در کشور آمریکا تدوین گردیده روش معروف به 50 به 50 بهترین نوع و روش مدیریت در جهان است. براساس این روش توجه مدیریت به انجام کار می بایست معادل با توجه به کارکنان باشد لذا چنانچه توجه به انجام کار باشد اما توجه به کارمند نباشد یا بالعکس این مدیریت موفق نخواهد شد.

 مدیریت در دولت اعتدال بدون توجه به پرسنل مردود و توسط کارشناسان بی کفایت معرفی شده همچنین وزیر خارجه آمریکا نیز مشکلات اقتصادی کشور را سوء مدیریت معرفی کرده که تحریم تاثیر چندانی در اقتصاد ایران نداشته است علیهذا پیشنهادات بسیاری برای اصلاح روش های مدیرتی به دولت ارائه شده اما به جز موارد معدود و محدود هیچگونه تغییری در روش های غلط و فاقد مبنای مدیریت در دولت اعتدال ایجاد نشده و موجب افزایش مشکلات کشور و مردم گردیده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای روحانی و دولتشون واقعا باید خجالت بکشن با این مملکت داریشون به جای اینکه خدمات بیشتری به جانبازان و ایثارگران بدن روز به روز این قشر رو که بیشترین حق رو به گردن این مملکت دارن نادیده میگیرن اونوقت اسم دولتشون رو هم گذاشتن دولت تدبیر !
اتفاقا بی تدبیرترین دولت، دولت ایشون هست
عزیزان ایثارگر
همواره ایثارگران در سخت ترین شرایط به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و می گویند،خانواده ایثارگران از جان فرزندانشان گذشتند،ایثارگران از زن و فرزند و پدر و مادرانشان گذشتند؟حالا مقامات ذی ربط برای آنها چکار کرده اند**هر روز شاهدیم دیوان عدالت اداری داره احکامی به ضرر ایثارگران صادر می کنه **چرا ماده 48 در خصوص استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر اجرایی و هنوزم هم عملی نشده؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi