شناسه خبر : 71027
یکشنبه 10 آذر 1398 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز قوچانی هم آسمانی شد

«براتعلی محمدی زاده سراب» جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران دوران باشکوه دفاع مقدس که روز جمعه ششم آذرماه به کاروان شهیدان ملحق شده بود روز گذشته تشییع و به خاک سپرده شد.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد و از یادگاران دوران باشکوه دفاع مقدس "براتعلی محمدی زاده سراب" که روز جمعه ششم آذرماه به کاروان شهیدان ملحق شده بود روز گذشته تشییع و به خاک سپرده شد.

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/11/30/4/156792536.jpg

این شهیدِ سعید"براتعلی محمدی زاده سراب" در یکم فروردین 1344 در خانواده ای مذهبی و متدین در شهرستان قوچان چشم به جهان گشود و پس از ماه ها حضور در دفاع جانانه از اسلام، انقلاب و کیان ایران عزیز در دهم دی ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی سومار

به دلیل ضایعات جنگی و شیمیایی به درجه جانبازی مفتخر شد که پس از ۳۳ سال تحمل آثار شیمیایی به‌جامانده از جنگ تحمیلی ششم آذر ماه به درجه رفیع شهادت رسید.

مراسم تشییع این جانباز شهید شنبه نهم آذرماه از مقابل بیمارستان شهدا تا میدان امام خمینی (ره) قوچان با حضور مردم ولایت مدار و جمعی از مسئولین و ایثارگران قوچان برگزار و پیکر این شهید والامقام در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای «باغ بهشت»  آرام گرفت.

از این جانباز سرافراز دفاع مقدس دو فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

https://www.iribnews.ir/files/fa/news/1398/9/9/4229713_120.jpg

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi