شناسه خبر : 71038
یکشنبه 10 آذر 1398 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سایت حامی روحانی:

شرمنده‌ایم که روحانی در این ۶ سال هرگز مسئولیت‌پذیر نبود


یک سایت حامی دولت تصریح کرد؛ روحانی همچنان در حال و هوای دوران تبلیغات انتخاباتی به سر می‌برد و در چند سال گذشته، هرگز مسئولت هیچ رخداد منفی‌ای را نپذیرفته است.
سایت انتخاب با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی که مدعی شد تا زمان گران شدن بنزین، از اجرای آن خبر نداشت، نوشت: شاید اگر این اظهارات را خود ندیده بودیم و مستند نبودند، هیچ‌گاه باور نمی‎‌کردیم بالاترین مسئول اجرایی کشورمان چنین گفته باشد. حتی شاید تصور می‌کردیم چنین گفته‌هایی را به شکل هدفمند برای تخریب رئیس پاستور بافته باشند اما واقعیت این است که نه ما در رویاییم و نه اینکه جریانی تخریب هدفمند رئیس‌جمهور را طرح کرده است، بلکه این شخص حسن روحانی، رئیس دولت تدبیر و امید بود که گفت «روز جمعه مطلع شده‌ام».
 نکته تلخ ماجرا این است تصمیمی به این بزرگی که به مدت دو هفته سیاست، امنیت، اقتصاد، جامعه و حتی سطوح مختلف فرهنگی کشور را تحت تاثیر قرار داده، مگر می‌شود حتی زمان اجرای آن بدون اطلاع بالاترین مقام اجرایی کشور باشد؟
جمله تاریخی رئیس‌جمهور مبنی بر اطلاع پیدا کردن از قیمت در روز جمعه یعنی حتی بعد از یک شهروند عادی کشورمان حتی در دورافتاده‌ترین مناطق کشور، خود تراژدی بزرگی است که نمی‌دانیم برای آن متاسف شویم یا به حال خود خون گریه کنیم. هنوز مصاحبه‌های روحانی در جلوی تلویزیون و کلید مشهور او در ذهنمان هست که می‌گفت باید کار به کاردان سپرده شود و چنان رونقی ایجاد خواهم کرد که... اکنون نه کلید تدبیر، قفل‌ها را گشوده و نه خبری از رونق است اما دیگر باور نمی‌کنیم که چنین تصمیم بزرگی که به‌طور حتم آینده و سرنوشت مردمان ایران زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اتفاق بیافتد و رئیس جمهورمان با خنده‌ای بر لب بگوید که من اطلاع نداشتم.
آقای روحانی بسیاری از هموطنانم همچون من امروز احساس شرم و شرمندگی وجودشان را فرا گرفت که چرا در اردیبهشت 96 تکرار کردند و به شما رای دادند.
جناب روحانی! دوران تبلیغات انتخاباتی تمام شده. بیش از 6 سال از ریاست جمهور حسن روحانی و ریاست او بر پاستور می‌گذرد اما یکی از مهمترین نشانه‌هایی که در تمامی این مدت شاهد بوده‌ایم نوع مواضع حق به جانب او می‌باشد که ما را یاد دوران تبلیغات هنگامه انتخابات می‌اندازد. در چند سال گذشته، اگر نگوییم اصلا مسئولیت هیچ رخدادی را نپذیرفته‌اید، حداقل کمتر دیده‌ایم مسئولیت یک رخداد منفی را بپذیرید.
اکنون نیز اظهارات روحانی مبنی بر اطلاع پیدا کردن از افزایش قیمت بنزین در روز جمعه، روایتی دیگر همانند سابق است و به عنوان نوعی فرار از مساله، قابل خوانش است. این همان راهبرد همیشگی رئیس‌جمهور برای شانه خالی کردن از مسئولیت و حق به جانب بودن است که نشان می‌دهد بعد از 6 سال روحانی همچنان نتوانسته از فضای انتخاباتی گذر کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi