شناسه خبر : 71044
یکشنبه 10 آذر 1398 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه خوب حرفهای امام را گوش دادید!

 گله ای ازجانبازان عزیز دارم!

چرا برای گرفتن حقتان اینقدرخودتان را خار می کنید؟ البته دراصل ما پس از گذشت 3دهه نباید مشکلات داشته باشیم که متاسفانه هنوز داریم، خصوصا دردولت پرزیدنت روحانی.

ریاست قوه مجریه و همه کسانی که بر مناصب دولتی تکیه زده اید؛

همه تون مدیون جامعه هدف (خانواده معزز شهداء، جانبازان و آزادگان) می باشید، چرا که صندلی که بر رویش جلوس کرده و میزی که درجلویتان قرارداردپایه هایشان برروی خون ریخته شده رشیدترین جوانان سرزمینمان ودست وپاهای بریده شده قرارگرفته است. البته در شعارهای فریبنده تان خود و آحاد ملت را مدیون و مرهون شهداء و جانبازان و آزادگان دانسته، ولی درعمل دشمنی می کنید.

من به عنوان عضو کوچکی ازجامعه ایثارگران شما دولتیان و مجلس نشینان را به فرمایش گهربارحضرت امام خمینی(ره) دعوت می کنم که فرمودند نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ وخم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

و جهت یادآوری به شما مسئولین فرمودند: دلبسته به دنیا نشوید که دلبستگی به دنیا سرآمد هر لغزش و گناهی ست!

چه خوب شما حضرات به فرمایشات امام خمینی عمل نمودید. بنده درخواستی نداشته چرا که می دانم شماها شیفته و فریفته دنیاشده اید و ازچنین افرادی توقع نابجایست که درخواستی داشته باشیم یا اینکه بخواهند حقی را ادا کنند.

این را بدانید و آگاه باشیدکه عمرجانبازان کوتاه است و با درد و رنج و زخم زبان دنیای فانی را بدرود گفته و شماها نیز شاید چند صباحی بیشتر از ما عمر کنید. 

چه خوبست هر ازگاهی به تاریخ مراجعه کنید تا ببینید که برپیشنیانتان چه گذشته است! اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان ندارید لااقل بیاندیشیدکه تاریخ درباره شما چه خواهد نوشت و آیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد.

عکس های شهدا را که مشاهده می کنیم چه خوب ست کمی خجالت، کمی شرم و کمی حیا کنیم.

همانطور که در طول بیش از3دهه سوخته ایم ولی نباخته ایم، بازنده واقعی شما حضرات دولتیان و نمایندگان خانه ملتید و بس! با آرزوی صحت و تندرستی و طول عمر برای مقام معظم رهبری.

با تشکر - یکی از یاد رفتگان دوران دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، در فلسفه اسلامی نتیجه اعمال انسانها به سه بخش تقسیم شده است.
1- متیجه اعمال زود رس یعنی نتیجه عمل خیلی زود به انسان بازگشت دارد مانند کسی که به آتش دست بزند نتیجه عملش را خیلی زود کسب می کند.
2- نتیجه عمل دیر رس یعنی انسان عملی انجام دهد که پس از گذشت مدتی نتیجه عمل را کسب کند مثل محبت به خانواده و دوستان و اعمالی که بازخورد آنها در زندگی قابل دریافت است.
3- نتیجه اعمال بس دیر رس که در این دنیا نتیجه اعمال برگشت نخواهد کرد زیرا اینگونه اعمال در طیف خوب و بد بسیار بزرگ هستند و در دنیای مادی قابل دریافت نخواهند بود بنابراین دریافت نتیجه اینگونه اعمال در بهشت یا دوزخ امکانپذیر است.
مسئولانی که بنابر وظیفه و تکلیف و دریافت حقوق میبایست در حفظ و نشر ارزشهای نظام اسلامی و دفاع مقدس خدمت و تلاش کنند اما در جهت مخالف و عکس اقدام کنند نتیجه اعمالشان بصورت سه شکل فوق الذکر به ایشان بازگشت میکند تا در دنیا و آخرت محاکمه و مجازات شوند.
این روزها شاهدیم نتیجه اعمال برخی مسئولان که از صراط مستقیم خارج شدند در تمام دنیا نمایان شده که بدترین شکل مجازات آنها فقدان ارزش نزد دوست و دشمن است زیرا نتیجه اعمالشان آنچنان باعث خواری و ذلت گردیده که با تمام ثروت دنیا نمیتواند ذره ای اعتبار و آبرو کسب کنند همانطور که شاه مخلوع و پدرش پس از 50 سال نوکری اجانب با خواری و ذلت نزد دوست و دشمن در غربت و تنهایی جان دادند و هرگز ثروتهای انبوه نتوانست تغییری در مرگ و زندگی آنها ایجاد کند.
بسیار عالی گفتید افسوس که این آقایان طبق گفته قرآن کریم کر و کور و گنگ شده اند و فریفته این دنیای فانی و خدا هم آنها را رها کرده اما چه بد روزگاری در انتظارشان در آن دنیای باقی است
سلام برادرعزیزم تفسیرتان بجا ولی عالی نیست خوب دراین میان به افرادی که توسط فردیاافرادی صورت گرفته وگاها باعث ازهم پاشیدن زندگی ها ویاحتی مرگ افراد میگردد البته مرگ ظاهرقضیه هست به نظرحقیرمرگی درکارنیست بلکه تولددوباره ای آنهم درسرای باقی وجاویدان البته فراقش برای بستگان کمی سخت هست ،دوست خوبم درهرصورت ممنون بابت مطلبتون خداوندبی نهایت مهربان درپناه خودش حفظ فرماید آمین یارب العالمین،مجروح دفاع مقدس
با سلام و احترام به همرزمان عزیز پدرم
بگذارین این آقایون غرق در این دنیای پست و فانی باشن اینها بازنده اند ولی شما و خانواده هامون هرچند که خیلی سختی میکشیم ولی برنده های اصلی هستیم من با حرف های ایشون موافقم پدرم هم تا وقتی زنده بود هیچ وقت خودش رو خوار نکرد وقتی دید این آقایون فریفته این دنیا شدن اصلا دست جلوی این آدمهای حقیر دراز نکرد این آقایون دیگه کر شدن به قول معروف کسی ندا به گوش کر نمی زند
بذارید روز به روز بیشتر مدیون خانواده شهدا و ایثارگران بشن و اون دنیا همگی جلوشونو بگیرید که در اون دنیا بد روزگاری خواهند داشت
امام خمینی فرمودند هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است این آقایون هم خیلی خوب دارن به نصایح امام گوش میدن!!!
بسم رب الشهدا و الصدقين.
بنام و ياد خدا وبراي خدا.
با سلام و دعاي خير.
متاسفانه در پتروشیمی بندرامام که زیر مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند. در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 27سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.و اينكه ايثارگراني وجود داشته باشند كه بيش از 15سال روي يك سمت باشند. و هيچگونه ارتقا شغلي نداشته باشند. اصلا به هيچ عنوان و بهانه اي قابل توجيه نيست. و معناي آن غير از بي توجهي و بي ارزشي و بي حرمتي و زير پا گذاشتن ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هيچ چيز ديگري نيست و نمي تواند باشد.و اينكه ايثارگراني باشند كه با وجود سوابق ارزشمند كاري و آموزشي بيش از پانزده سال هيچگونه ارتقا شغلي نداشته باشند.ظلمي بزرگ به عزيزان ايثارگر ميباشد.كه مسئولين بايد پاسخگو باشند.و در اسرع وقت اين مشكل را حل كنند. وهيچ بهانه اي اصلا پذيرفته نيست.
مشکل دیگر ایثارگران پتروشیمی بندرامام مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.يا اگر تعديل شده اند.روي سمت قبلي تعديل شده اند.يعني اين عزيزان با وجود سوابق ارزشمندكاري و آموزشي و اخذ مدرك جديد هنوز بعد از گذشت پانزده سال فروزن هستند.و هيچگونه ارتقا شغلي نداشته اند.آيا بعد از گذشت پانزده سال هنوز وقت آن نرسيده است كه سمت جديدي به اين عزيزان داده شود. واين نيز ظلمي بزرگ و نابخشودني در حق عزيزان ايثارگر ميباشد.كه اميدواريم در اسرع وقت حل شود.و همراه با تعديل مدرك سمت سازماني جديد به اين عزيزان تعلق گيرد.كه حق مسلم اين عزيزان ميباشد.

مشکل دیگر کارمندان ایثارگر پتروشیمی بندرامام مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد. عدم اجرايي چارت سازماني ايثارگران. و عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. و عدم اجراي قانون يك مقطع تحصيلي بالاتر براي رزمندگان كه در تمام وزارتخانه ها اجرايي شده است. ولي در اينجا هنوز هيچ خبري نيست. و عدم اجراي كامل بخشنامه 2727 متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

در این ارتباط نامه های مختلفی به رئیس محترم جمهور. وزیر نفت. معاون وزیر نفت و آقایان جعفر ربیعی. ابوالفضل عزیزی. حمیدرضا رستمی. محمدحسین پهلوان نوشته شده است که متاسفانه به دلیل اینکه ایثارگران در عمل هیچ ارزشی برایشان نداشت رسیدگی نکردند.
هل من ناصرا ینصرنی؟ آیا کسی هست که صدای مظلومیت مارا بشنود و ما را یاری کند.

با تشکر فراوان.اجرکم عندالله.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi