شناسه خبر : 71056
دوشنبه 11 آذر 1398 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ساری:

سهمیه بنزین جانبازان حتما" باید لحاظ شود

فاش نیوز - عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی توجه دولت به ایثارگران در موضوع اختصاص سهمیه بنزین را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی‌اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دولت به قشر ایثارگر در شرایط سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: موضوع اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حتما باید لحاظ شود و ما در این مورد به عنوان نمایندگان ملت بر آن تاکید داریم تا به این قشر توجه بیشتری شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما به عنوان نماینده ملت در هیئت رییسه به مسئولان اجرایی و دولت این نکته را بارها مورد تاکید قرار دادیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در پاسخ به سوال فاش نیوز در مورد چرایی اعمال نشدن سهمیه بنزین جانبازان یاد آور شد: هر چند که دولت قبل از این موضوع، تجربه سهمیه بندی بنزین را داشت اما اجرای شتابزده و غیرکارشناسی باعث شده است که به برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه مانند ایثارگران توجه کافی نشود اما ما موضوع را به دولت گوشزد کردیم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اقای شهیدی مثل ماست درجلسات نشین ازسهمیه بنزین جانبازان دفاع کن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi