شناسه خبر : 71060
دوشنبه 11 آذر 1398 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرف های نماینده ای که در مدح روحانی شعر هم گفته بود!

انتقاد گلایه‌وار جعفرزاده از اقدام روحانی؛

روحانی مردم را مسخره می‌کند!/ با خنده گفت صبح جمعه فهمیدم/ انتخابات مجس را خراب کرد/ چون خودش دیگر به رای مردم نیاز ندارد این کار را کرد/ رسمش این نبود

آقای روحانی تا زمانی که نیاز به رأی مردم داشت هیچ ‌اقدامی انجام نمی‌داد که مردم را ناخشنود کند. با این وجود هنگامی که دیگر نیاز به رأی مردم ندارد به انتخابات دیگر و به‌خصوص انتخابات مجلس فکر نمی‌کند.
روحانی مردم را مسخره می‌کند!/ با خنده گفت صبح جمعه فهمیدم/ انتخابات مجس را خراب کرد/ چون خودش دیگر به رای مردم نیاز ندارد این کار را کرد/ رسمش این نبود
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس که جزو یاران لاریجانی و حامیان روحانی محسوب می‌شود در واکنش به اقدام اخیر دولت در افزایش ناگهانی قیمت بنزین گفته است: «آقای روحانی قصد داشت در سال گذشته قیمت بنزین را افزایش بدهد. این در حالی است که ایشان به‌تازگی با خنده عنوان می‌کند من تازه صبح جمعه متوجه شدم قیمت بنزین افزایش پیدا کرده است. این چه حرفی است که رئیس قوه مجریه می‌زند و مردم را مسخره می‌کند». وی در بخش دیگری ضمن گلایه از روحانی گفته است: «این رسمش نبود» و آقای روحانی با این کار انتخابات مجلس را خراب کرد چرا که خودش دیگر به رای مردم نیاز ندارد. موضوع نهفته در اظهارات این نماینده حامی دولت ناراحتی از اثرات منفی حرکت شوک آور دولت بر آرای لازم برای حضور در مجلس یازدهم است.

بخش های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*بنده با احترامی که برای دولت قائل هستم اما معتقدم افزایش قیمت بنزین یک تصمیم اشتباه و در زمان نامناسب بود. این تصمیم نه باعث افزایش درآمد دولت شد و نه میزان مصرف سوخت را در کشور کاهش داد. به‌نظر می‌رسید قبل از اینکه این تصمیم گرفته شود هیچ‌هزینه- فایده‌ای درمورد این مساله انجام نشده بود.

*واقعیت این است که دولت دراین تصمیم مردود شد و مجلس را نیز قربانی کرد.

*در انتخابات اخیر مردم وعده‌های زیادی از سوی آقای‌روحانی شنیده بودند و هنگامی که مشاهده کردند این وعده‌ها تحقق پیدا نکرده و دولت نیز در این زمینه تلاش نمی‌کند با نوعی انباشت عقده مواجه شده بودند.

*در شرایط کنونی دو کشور عراق و لبنان با چنین اعتراضاتی درگیر بودند و اخبار این اعتراضات به‌صورت مرتب به ایران می‌رسید. از سوی دیگر اردوغان نیز به‌دنبال شیطنت‌هایی علیه ایران بود. وی به‌دنبال انتقام‌گیری از ایران به‌دلیل موضع‌گیری مقامات جمهوری اسلامی نسبت به موضوع حمله ترکیه به شمال سوریه بود.

*بنده به‌عنوان نماینده مجلس حتی فکر آن را نیز نمی‌کردم که چنین ریسک بزرگی در این مقطع حساس کنونی انجام بگیرد. 

*بنده در سال گذشته در یک گفت‌وگو عنوان کردم دولت قصد دارد قیمت بنزین را تا حدود هر لیتر پنج‌هزار تومان افزایش بدهد. با این وجود پس از این گفت‌وگو همه مسئولان این موضوع را تکذیب کردند. این در حالی بود که همه سخنان من صحیح بود و بنده با اطلاع دقیقی که از جلسه هیات دولت داشتم این سخنان را مطرح کردم. بنده حتی می‌توانم واکنش دقیق برخی وزیران نسبت به طرح این موضوع را در جلسه هیات دولت بازگو کنم.

*آقای روحانی قصد داشت در سال گذشته قیمت بنزین را افزایش بدهد. این در حالی است که ایشان به‌تازگی با خنده عنوان می‌کند من تازه صبح جمعه متوجه شدم قیمت بنزین افزایش پیدا کرده است. این چه حرفی است که رئیس قوه مجریه می‌زند و مردم را مسخره می‌کند.

*بنده از ادبیاتی که آقای روحانی به کار بردند ناراحت شدم. آقای روحانی همیشه دنبال افزایش قیمت بنزین بوده و من معتقد نیستم افزایش قیمت بنزین اشتباه بود، اما اینکه یکباره و بدون هماهنگی با نمایندگان و افکار عمومی جامعه این تصمیم اجرائی شد، اشتباه بود.

*اگر دولت می‌خواست قیمت بنزین را افزایش بدهد باید به‌صورت پلکانی و مرحله‌ای این اقدام را انجام می‌داد تا افکار عمومی جامعه نسبت به دلایل این تصمیم اطلاع دقیق پیدا کنند. اگر این اتفاق رخ می‌داد نه تنها کسی معترض نمی‌شد و چه بسا مردم و مسئولان با این تصمیم همراهی نیز می‌کردند. مردم در فروردین هر سال آماده افزایش قیمت بنزین بودند. این در حالی است که در طول شش سال گذشته که آقای روحانی رئیس‌جمهور کشور است چنین اتفاقی رخ نداد.

*مشخص نیست به چه دلیل در حالی که کشور درآستانه انتخابات مجلس است آقای روحانی چنین تصمیمی گرفته است؟ آقای روحانی با این تصمیم انتخابات مجلس آینده را خراب کرد و همه را نسبت به مجلس بدبین کرده است. بنده باید به آقای روحانی بگویم این رسمش نبود.

*برخی عنوان می‌کنند اعتراضات اخیر به‌دلیل دخالت‌های دشمن صورت گرفته است. این در حالی است که چنین نبود و تصمیمات داخلی در این زمینه نقش محوری داشت. دشمن همواره وجود داشته و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

*کسی که با آقای احمدی‌نژاد پدرکشتگی نداشت. کارشناسان عنوان می‌کردند که پرداخت یارانه به مردم توسط دولت آقای احمدی‌نژاد حمایت از مردم نیست. این در حالی است که امروز که دولت آقای‌روحانی قصد دارد یارانه بیشتری به مردم پرداخت کند، خیانت مضاعفی در مقابل مردم انجام خواهد داد.

*امروز نمایندگان هیچ‌گونه دسترسی به رئیس‌جمهور ندارند. کسانی که در مجلس حضور دارند نماینده 80‌ میلیون جمعیت ایران هستند.

*آقای روحانی تا زمانی که نیاز به رأی مردم داشت هیچ ‌اقدامی انجام نمی‌داد که مردم را ناخشنود کند. با این وجود هنگامی که دیگر نیاز به رأی مردم ندارد به انتخابات دیگر و به‌خصوص انتخابات مجلس فکر نمی‌کند.
اینستاگرام
سلام به همه جانبازان وسلام ازروی ...به جعفرزاده ایمن آبادی جانبازنما نماینده نما به قول خودش استاددانشگاه که اونهم نما جعفرزاده ایمن آبادی خودت لودادی که دلت برای ملت نسوخته بلکه برای دوربعدی انتخاباتس که ترس داری مردم درانتخابات شرکت نکنندالبته اینرابدان شرکت کنندبه تووامثال توکه قبلا هم درهمین سایت وزین فاش نیوزبهش اشاره داشته که حنایتان دیگررنگی نداردالبته فکرنکنی به بحث معروف بنزینی ربطی داشته خیرتوامثال تولیاقت نشتن برکرسی خانه ملت را نداشته همین شماها وقتی پرزی نت فریدون به مجلس می آمدهمه دوروبرش جمع شده ودست به سینه وقربون صدقه اش میرفتین جعفرزاده ایمن آبادی شمابه اصطلاح نمایندگان ازدولتیان بدتر دولتیان ازشماهابدتر شماها حتی رهبرمعظم انقلاب را نه تنها گذاشته که همیشه بنده خدا راسپرخودکرده اید،برویدراحت بخوابیدکه دیگرمردم شماهاروانتخاب نخواهندکرد مانمایندگانی میخواهیم که واقعابه فکرمردم باشندنه امثال توراکه فقط به فکر بستگانتان که برایشان مجوزی گرفته البته خودذینفع هستیدچراکه بدون ریالی آورده پنجاه درصدازآنتان ازطرفی باسفارشتان به فلان بانک وام های میلیاردی باوثیقه های مردودشده ومنسوخ شده بازهم برای بستگانتان وام گرفته که متاسفانه ریالی بحساب برنمیگرددچراکه کارشناسان بانک هم متاسفانه دراین دسیسه هابرای مبالغی وجدان وشرف وحتی خودرامیفروشندهمچون شماها جعفرزاده ایمن آبادی ودیگربه اصطلاح نمایندگان فکرنکنیدبقیه مردم نمیدانندچراهمه میدانندوهمه هم میگویندومینویسندومنهم فقط جهت یادآوری عرضه داشته جنابان مارابه خیرشماهاامیدی نیست لطفا شرمرسانید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi