شناسه خبر : 71066
دوشنبه 11 آذر 1398 , 13:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد استان تهران با هیأت مدیره شبکه ملی ایثارگران دیدار کرد

حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در جمع اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران حضور یافت و با آنان در باره مسایل و مشکلات مختلف ایثارگران گفت و گو کرد...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران، حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در جمع  اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران حضور یافت و با آنان در باره مسایل و مشکلات مختلف ایثارگران گفت و گو کرد.

در این جلسه اعضای شبکه به تشریح مشکلات جامعه ایثارگری و عدم پیگیری از سوی متولیان و همچنین پیشنهاد های داده شده  به مسئولین امر و حتی نمایندگان مجلس پرداختند و خواستار آن شدند که موارد مطروحه، در حد بضاعت مدیریت استان تهران پیگیری شود.

این موارد عبارتند از:

  1. دفاع لازم از ایثارگران و پیگیری مشکلات آنان همانند بیمه، درمان، اشتغال و اجرایی شدن قوانین مرتبط به آنها
  2.  طراحی کارت هوشمند درمان برای خدمت رسانی آسان، سریع ، شفاف و ... به جامعه هدف
  3.  رفع مشکلات حقوقی همچون کمیسیون ماده 16 و آگاه سازی ایثارگران از حقوق خود
  4. برنامه ریزی لازم برای سرکشی دوره ای به جامعه هدف
  5. برنامه ریزی لازم برای آسایشگاه مورد نیاز ایثارگران، باتوجه به شرایط سنی آنها که نیاز به آن در سال های آتی نه چندان دور جدی خواهد بود.

سپس مدیرکل بنیاد شهید استان تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران گفت: بنده از سال ها پیش به دوستان انجمن های ایثارگری توصیه می کردم که بهتر است همه انجمن های ایثارگری در زیر یک چتر، دورهم جمع شوند تا اهداف و ماموریت خود را منسجم و قوی تر پیگیری کنند؛ و حال که می بینم این امر در قالب شبکه ملی ایثارگران به شکل قانونی و رسمی با کسب مجوز از وزارت کشور صورت گرفته خیلی خوشحالم و مطمئنم با پتانسیل بالایی که در جمع دوستان، بخصوص اعضای اصلی این شبکه که خود از ایثارگران مطلع و فعال هستند وجود دارد، اتفاقات خوبی در جهت پیگیری مسائل جامعه ایثارگری کشور خواهد افتاد.

وی ادامه داد: به عنوان یکی از مدیران بنیاد، همچون دوره قبلی مسئولیتم در این نهاد، تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات ایثارگران تحت پوشش خواهم نمود و اعتقاد دارم ارتباط نزدیک اعضای این شبکه در قالب اتاق فکر و مشورت دهنده، کمک شایانی برای رسیدن به این هدف مهم خواهد نمود.

صمیمی در پایان گفت: در دنیای کنونی که عصر اطلاعات است می بایست همه امور نیز براین اساس برنامه ریزی شود. به عنوان مثال  کارت هوشمند درمان که دوستان پیشنهاد دادند بسیار پیشنهاد درست و کارشناسی است و امیدوارم با تداوم این جلسات و تعامل دوسویه بین این شبکه و بنیاد بتوانیم موفق تر عمل کنیم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
جناب آقای صمیمی مدیرکل محترم بنیاد
با سلام و احترام
همانگونه که مستحضرید هر سال در قانون بودجه تعداد زیادی سهیمه وام مسکن جهت پرداخت به ایثارگران به تصویب می رسد، لیکن با توجه به اینکه اکثریت جانبازان و خانواده های معظم شهدا از وام مسکن استفاده کرده اند و یا به دلایل مختلف دیگر، بیش از نیمی از سهیمه های اختصاص یافته، بدون استفاده در بانک ها باقی می ماند و جذب نمی شود.
لذا خواهشمند است با توجه به نیاز مبرم فرزندان جانبازان متاهل به داشتن مسکن و همچنین تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده، در جهت ایجاد زمینه های لازم و تسهیل در این امر خدا پسندانه، ترتیبی اتخاذ فرمایید که به موجب آن، آیین نامه نحوه پرداخت وام مسکن، اصلاح شود و کلیه فرزندان جانبازان متاهل، با اولویت فرزندان جانبازان متوفی، بتوانند از وام مسکن ایثارگران، بهره مند شوند و این موضوع در قانون بودجه سال 1399 پیش بینی شود .
ما که نفهمیدیم این عده که همیشه خودشان را مطرح می کنند چه کار مثبتی برای جانبازان و ایثارگران و خانواده شهیدان انجام داده اند؟ مگر همین آقایان قبلا و همین چندوقت پیش از مسئولین بنیاد شهید نبودند. آن موقع هم کاری صورت ندادند و فقط به میز و صندلی ریاستشان فکر می کردند.
واقعا خوب است بفرمایند اقدام یا جلسه ای که مطلوب نظر ایثارگران بوده و انجام شده و کاربردی بوده چه بوده است؟
همش جلسه با این و آن مسوول که نشد کار؟
اگر قرار بود که با این نوع کارها ی تبلیغی و نمایشی کاری انجام داد که به ما هم بگویید بیاییم تا دور هم خوش بگذرانیم!
اصولا ساز و کار انتخاب برادران چطور بوده و انتخاباتی صورت گرفته که آقایان به عضویت هیئت مدیره و مدیرعاملی!!!! در آمده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا پاسخ منطقی بدهید
سلام از خبرنگار محترم فاش نیوز تقاضا می شود این مطلب بسیار مهم را که در خصوص مسکن فرزندان جانبازان است، در قسمت وسط سایت درج کنید تا نمایندگان محترم مجلس رویت کنند و در بودجه 99 پیش بینی کنند
سپاس از همه زحمات شما
این شبکه ملی ایثارگران دیگه چه صیغه ایه؟
خداوکیلی مارو گرفتی فاش نیوز؟
آخه چرا شما تبلیغات این عده از جانباز نماهایی که جانبازان واقعی از آنها دلخوشی ندارند به عهده گرفتید؟
کاش لااقل جناب دکتر ساقی قسمتی از سایت وزین رو به افکارسنجی یا نظرسنجی بین جانبازان عزیز و ایثارگران اختصاص بدن تا ببینن که این عده که خود را تافته جدا بافته میدونن و هر چن وقت در قالب شورایعالی و شبکه و ... بنام ایثارگران اقداماتی انجام میدن ولی عملا نتیجه ای برای ایثارگران نداره هیچ جایی بین جانبازان و ایثارگران ندارن.
میگید نه، امتهان کنید تا به واقعیت برسید.
این سایت انحصار طلب دولتیه ! چند تا رفیق باهم نشتن رانت و دلال بازی میکنن .
اونا به اینا نون قرض میدن اینام قربون صدقشون میرن به بچه های درصد پایینم اینجور نشون میدن که امام زاده ان ! هرچی از عملکرد بدشون بنویسی سانسورش میکنن کلا چون حقوق از جای مشخصی دریافت میکنن دلسوزی تو کارشون نیست فقط رانت و رانت رانت .
دوست عزیزم اگر خود شما کمکی نمی کنی حداقل چند نفر هم که دنبال حل مشکلات ما هستند را سرخورده نکن!!!!!

من به نوبه خودم اگر قابل باشم از همه دوستان این شبکه که از ایثارگران شناخته شده هستند تشکر و برای موفقیت شما دعا می کنم.
آقای جانبازی که از این شبک ها دفا میکنی حتما خودتم زینع هستی برادر جان. وگرنه اگه تا حالا برای ما جانبازان کاری کرده بودن وضع و حالو روزمان اینطور نبود.
این آقایاین که هر دم دکانی بنام ایثارگری و جانبازا باز میکنن اتفاقا شناخته شده ان. ما که خیری از این آقایان ندیدیم. چه الان و چه قبل از این که تشکیلات دیگه داشتند.
خدا عاقبت ما را بخیر بکند با این نمایش های فریبنده
واقعا این مطالب درسته.فاش نیوزماهرروزداریم می می ریم آنوقت برخی بنام حزب وگروه وایثارگران بامسوولین نشست میکنند!!!
با سلام ببخشید اشتباهی در پاسخ به کامنت بالا نظر مثبت دادم ، دوستان این واقعا کم لطفی است که می فرمایید مگر شبکه ملی چه کار می کند خود شما چه کار کر دید که از دیگران انتظار دارید براای شما همه کار انجام بدهند کم ترین و کوچک ترین کاری که این انجمن انجام می دهد اطلاع رسانی و آشنایی با قوانین ایثارگری ، تفسیر قوانین ایثارگری، پیگیری قوانین ایثارگری که از سوی دولت ابلاغ شده ولی هنور به طور کامل دستگاهها اجرا نمی کنند و تا جایی که بشود شانه خالی کنند ، تشکیل جلسه ما مسئولین و پیگیری موضوع ، ارایه طرح و لایحه به مجلس جهت احقاق حقوق جامعه ایثارگران، جدای از این ها این عزیزان هم ایثارگر هستند هم هر کدام به تنهایی دارای کوله باری از تجربه در زمینه قوانین وکار های اجرایی و پست ها ی مهم از جمله برادر عزیزمان آقای مجتهد که نیاز به معرفی نیست همه ما ایثار گران ایشان را می شناسیم و از خدمات و زحماتی که ایشان برای جامعه ایثارگران میکشند و سایر دوستان هیات مدیره و اعضای شبکه ملی ایثارگران و دیگر انجمن ها فاش نیوز و هر کسی که برای ایثارگران گام مثبت برمیدارد بنده که عضو کوچکی از این جامعه هستم به نوبه خود تشکر و قدردان هستم خدا به شما و خانواده تان اجر اخروی عطا فرماید .
همه ماجانبازودردکشیده ایم بجای افتادن بجان همدیگرازشبکه ملی نظرسنجی عمومی بگذاریدتامعلوم شودچنددرصداین گروه را قبول دارند.فاش نیوزلطفاازافکارعمومی تحقیق فرمایید
باسلام خدمت همه عزیزان که با نظرات خود محفل یک خبر رو گرم می کنند

به نظر بنده دوستانی که با نام جانباز و... حاشیه سازی می کنند برای ناامید کردن کسانی که مشکلات ایثارگران را دنبال می کنند افرادی از بنیاد شهید هستند چون همه مشکلات ما به بنیاد بر می گرده و با این پیگیریها دوستان میز و پستشون رو از دست میدهند...

امیدوارم چه این عزیزان در شبکه ملی چه عزیزان دیگری که برای ایثارگران قدمی برمی دارند با کمک خدا و همرزمان شهیدمان از این حاشیه سازی ها ناامید نشوند بلکه تلاش خود را برای پیگیری مشکلات قشر مظلوم ایثارگر دوچندان کنند. ممنونم از زحمات عزیزان
این برادری که جواب داده و از آقای مجتهد و .... تقدیر کرده بنظرم جزو خود تشکیلات هستش.
وگرنه جناب مجتهد و حیدری خودشان قبلا از مسئولات بنیاد بودند ولی کار شاق و آنچنانی برای جامعه هدف نکردند
سلام.لطفابفرماییداین کمیته ملی کارش چیست؟دفاع ازکیست؟مدتی هست که دههاحزب وگروهای ایثارگری تشکیل گشته وبامسوولین جلسات برگزارمیکنند.آیانتیجه ای تاحال داد؟مشکل ایثارگری حل شد؟ لطفاشفاف وروراست توزیع بفرمائید.باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi