شناسه خبر : 71081
دوشنبه 11 آذر 1398 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانشین قرارگاه ثارالله:

اعتراف برخی دستگیرشدگان اغتشاشات به ارتباط با رژیم صهیونیستی

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای ضربه‌زدن و تحمیل خواسته‌های خود بر ایران برنامه دارد، گفت: برخی از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر به ارتباط با رژیم صهیونیستی اعتراف کردند.

‌جانشین قرارگاه ثارالله: برخی از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر به ارتباط با رژیم صهیونیستی اعتراف کردند + فیلم

سردار محمد‌اسماعیل کوثری در در کرج با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در برخی ‌نقاط کشور به‌بهانه افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: برخی از افراد از این موقعیت و مطالبه مردمی به‌دنبال سوء استفاده بودند که با لطف خدا این موضوع جمع شد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با بیان اینکه ‌روزی که مقام معظم رهبری سخنرانی‌ و موضوع را تبیین فرمودند مردم خیلی زود صف خود را آشوبگران  جدا کردند، افزود: کسانی که عامل و سرسپرده دشمن بودند در این حوادث دست به جنایت‌ها و آتش‌سوزی زدند.

سردار کوثری با یادآوری اینکه کسانی که عامل این اغتشاشات بودند دست به کارهایی زدند که باعث رنجش مردم شد، عنوان کرد: ‌این افراد شناسایی شده‌اند و خیلی از این افراد نیز دستگیر شده‌اند و حتماً از این افراد بازجویی می‌شود.

کوثری با ابراز اینکه سرنخ‌هایی پیدا شده که گران شدن بنزین بهانه بود و اصل ماجرا چیز دیگری است، گفت: اصل قضیه این است که استکبار جهانی می‌خواهد با اقدامات خود ما را زمین بزند که به‌لطف خدا هر دفعه سریع‌تر از دفعات قبل دشمنان را زمین زدیم.

وی اضافه کرد: باید با هوشیاری این مسیر را ادامه دهیم و مشکلات مردم را ــ که صاحب اصلی این انقلاب هستند ــ تا حد زیادی حل کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا بین دستگیر‌شدگان و آتش‌زنندگان افرادی هستند که ارتباطاتی با رژیم صهیونیستی داشتند، اظهار داشت: وقتی که مسئولان گفتند قطعاً سندهایش موجود است و در بازجویی‌های انجام‌شده خودشان این ارتباط را قبول کردند و این مسئله در حال پیگیری است که تمام زوایای آن مشخص شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi