شناسه خبر : 71108
سه شنبه 12 آذر 1398 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مأموریت بنیاد شهید بدون مشارکت نخبگان ایثارگر به سرانجام نمی‌رسد

نائب رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور گفت: مکاتبه مفصلی با حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی در خصوص معظلات و نارضایتی‌های خانواده معظم شهدا انجام داده‌ایم.

مأموریت بنیاد شهید بدون مشارکت نخبگان ایثارگر به سرانجام نخواهد رسید

امین داودی، نایب رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور، با اشاره به مشکلات و نارضایتی‌های به‌وجود آمده در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: با توجه به ظرفیت عظیم جامعه هدف در امور علمی و اجرایی، حل بحران‌های موجود در گرو مشارکت نخبگان ایثارگری در سیاست‌گذاری‌های کلی بنیاد شهید است و در این راستا می‌بایست بستر اعتماد و مشارکت تشکل‌های ایثارگران در ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید ایجاد شود.

وی افزود: ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی در کانون همبستگی وجود دارد که متشکل از شاخص‌ترین فرزندان شاهد کشور در هیات امناء و نخبگان اجتماعی در هیئت مدیره و هزاران فرزند شهید فرهیخته و فعال فرهنگی در تشکل‌های استانی این کانون است. ظرفیت اجرایی فرزندان شهدا در امور فرهنگی و اجتماعی کم‌نظیر است و جهت مشارکت مؤثر در امور فرهنگی و اجتماعی با متولیان امر اعلام آمادگی دارد.

داودی در ادامه تصریح کرد: تجربیات ما برخاسته از یک دهه حضور مؤثر کانون همبستگی در امور اجتماعی و اجرایی برخاسته از پیگیری‌های مسائل صنفی و رصد مستمر نقد و نظرات هزاران فرزند شهید در سالیان متمادی است. ما خواستار مشارکت فعال کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور در امور سیاستگذاری و همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف ارائه خدمت بهتر به جامعه ایثارگری هستیم.

نایب رئیس هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور با اشاره به مشکلات ساختار موجود از نگاه ایثارگران گفت: نبود ارتباط و زوال اعتماد بین فرزندان شاهد و خادمین شهدا از مهمترین مشکلات موجود است و می‌بایست تعامل هرچه بیشتر نخبگان و تشکل‌های ایثارگری با مدیران بنیاد شهید صورت بگیرد.

داودی با اشاره به رصد مشکلات موجود در قوانین و رویه‌های اجرایی موجود در حوزه ایثارگری توسط حقوقدانان کانون همبستگی فرزندان شاهد اضافه کرد: مکاتبه مفصلی با حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی در خصوص معظلات و نارضایتی‌های خانواده معظم شهدا انجام داده‌ و امیدواریم فتح بابی جهت همکاری مشترک کانون و بنیاد فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi