شناسه خبر : 71110
سه شنبه 12 آذر 1398 , 14:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور:

از گفتارهای متناقض درباره افزایش قیمت بنزین ابهام‌زدایی کنید

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتقاد از سخنان اخیر روحانی و عدم پذیرش مسئولیت و تبعات افزایش قیمت بنزین، خواستار ابهام‌زدایی از رفتارها و گفتارهای متناقض در این زمینه شد.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتقاد از سخنان اخیر روحانی و عدم پذیرش مسئولیت و تبعات افزایش قیمت بنزین، خواستار ابهام‌زدایی از رفتارها و گفتارهای متناقض در این زمینه شد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تازه‌ترین نشست خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اندیشه بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی در تاسیس شجره طیبه بسیج را ستودنی خواند و شاخه‌گستردن این شجره مبارک در لبنان، سوریه، عراق، یمن و ... را از الطاف خفیه الهی و نمود این درایت را استحکام بنیاد جبهه مقاومت برشمرد.

رئیس‌جمهور از رفتارها و گفتارهای متناقض درباره افزایش قیمت بنزین ابهام‌زدایی کند

جمعیت جانبازان همچنین با تقدیر از حضور هوشمندانه مردم در پاسخ به آشوب، تخریب، کشتار و فتنه انگیزی‌های اخیر جبهه عبری، غربی، عربی با میدان‌داری منافقان، سلطنت‌طلبان و همراهی نرم نفوذی‌ها در داخل، تاکید کرد: حضور مردم سراسر کشور در راهپیمایی‌های اخیر پدیده‌ای تحسین‌برانگیز و برآمده از عمق بصیرت و هوشمندی آنها بود. توطئه گسترده‌ای که نظام سلطه پس از اغتشاشات ۹۶ برای سال ۹۷ طراحی کرده و در تدارک «تابستان داغ» بود که البته اجرای آن با سرمایه‌گذاری گزاف به سال ۹۸ و در جریان بی‌تدبیری اعلام افزایش قیمت بنزین موکول شد را خنثی کرد.

این جمعیت خاطرنشان کرد: فروپاشی سازمان‌ها و تیم‌های آشوبگران حرفه‌ای اعزامی طی ۴۸ ساعت آنچنان طراحان آن را در بهت و ناباوری فرو برد که نتوانستند تغییر وضعیت این تهدید امنیتی به فرصتی جدید برای قدرت نمایی ایران را منکر شوند.

جمعیت جانبازان همچنین با اشاره به پیام عزتمندانه و صبورانه مقام معظم رهبری به دولت برای رعایت حقوق مردم و درخواست ایشان برای مقابله با توطئه آمریکایی، سعودی و صهیونیستی، گفت: سخنان رهبر انقلاب آنچنان مردم را در میدان مقابله با آشوبگران در کنار نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی به صحنه کشید که تراز جدیدی از مقابله با فتنه‌گری‌هایی از این دست را پیش‌رو قرار داد؛ کمااینکه تار و پود فتنه‌هایی از این دست در سال ۸۸ در مدت ۸ ماه، در سال ۹۶ یک ماه و اکنون در سال ۹۸ در مدت ۴۸ ساعت گسست.

جمعیت جانبازان شخصیت، منش، حضور در صحنه، هوشمندی و بصیرت ملت ایران را ستودنی خواند و با اعتراض به کارگزاران نظام و شخص رئیس جمهور، از عدم پذیرش مسئولیت و پیامدهای اجرای طرح سهمیه بندی بنزین توسط جناب آقای روحانی در سخنرانی اخیر خود در آذربایجان شرقی انتقاد کرد.

این جمعیت ابهام‌زدایی از رفتارها و گفتارهای متناقض دولت مردان در قضیه تغییر قیمت و نحوه عرضه بنزین را ضروری دانست و از رئیس جمهور خواست جبران بی‌تدبیری و تخریب سرمایه اجتماعی را در دستور کار هیئت دولت قرار دهد.

به اعتقاد این تشکل سیاسی، عمل نکردن به هشدارهای مقام معظم رهبری خواسته و ناخواسته شرایط جامعه را به سویی برد تا دشمن تلاش کند پازل براندازی نظام را با طراحی اغتشاشات جدید و بهره گیری از ناکارآمدی دولت در اداره اقتصاد کشور و کنترل قیمت‌ها کامل کند.

جمعیت جانبازان فراتر از تذکرات مکرر مقام معظم رهبری هشدارهای ایشان درباره شرایط اقتصادی را نیز یادآور شدند که فرمودند: «ما امروز دچار مشکلیم، نمی‌شود مشکلات مردم و گلایه‌های مردم را نادیده گرفت ... مسئله بیکاری مهم است، مسئله رکود مهم است، این ها مسائلی است که وجود دارد ( اول فروردین ۹۴) انتظار به حق مردم ما این است که از یک اقتصاد شکوفا برخوردار باشند و رفاه عمومی باشد، طبقه ضعیف از وضعیت غیر قابل قبول خارج بشود، از مشکلات نجات پیدا کند این‌ها انتظارات مردم است و این انتظار به حق است (۲۷ بهمن ۹۵)».

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi