شناسه خبر : 71111
چهارشنبه 13 آذر 1398 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار اعضای هیأت مدیره شبکه ملی ایثارگران با رئیس سازمان بازرسی

اعضای هیئت‌مدیره شبکه ملی ایثارگران با حضور در سازمان بازرسی کل کشور، در نشستی صمیمانه با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌ وگو کردند...

فاش نیوز - اعضای هیئت‌مدیره شبکه ملی ایثارگران با حضور در سازمان بازرسی کل کشور، در نشستی صمیمانه با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌ وگو کردند.

برپایه این گزارش، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن درویشیان در این دیدار با اشاره به جایگاه والای ایثارگران گفت: هیچ‌کس جز مقام پروردگار قادر به تشکر از مقام شامخ شهدا، ایثارگران و جانبازان نیست و امروز اگر پرچم نظام برافراشته است، این حتماً به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بابیان اینکه حل مشکل ایثارگران وظیفه آحاد جامعه است گفت: هر کس در هر مقام و مسئولیتی که دارد باید در جهت صیانت از ارزش‌ها قدم برداشته و توجه داشته باشد که هر خدمتی که به جامعه ایثارگران دارد، خدمت به نظام و انقلاب است و ما نیز از هر تلاشی که در حوزه مأموریت قانونی ما باشد، دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

وی از اعضای هیئت‌مدیره شبکه ملی ایثارگران خواست که شکایتشان از دستگاه‌ها و نهادهای مسئول را مستند و مستدل به سازمان بازرسی کل کشور ارائه دهند و گفت: ما به‌عنوان سازمان بازرسی کل کشور ناظر بر اجرای صحیح قوانین و حسن اجرای امور هستیم و مواردی که به سازمان گزارش می‌شود، حتماً بررسی خواهیم کرد.

در بخش نخست این دیدار اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران مواردی از مسائل حوزه ایثارگران را شرح داده و با ارائه مستندات، خواستار رسیدگی و همچنین معرفی نماینده ای از سوی آن سازمان برای تداوم جلسات و ارتباط مستمر با شبکه شدند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان برای بررسی و پیگیری موارد مطرح شده و برگزاری جلسات مستمر با شبکه ملی ایثارگران نماینده ای تعیین کردند.

گفتنی است "شبکه ملی ایثارگران" دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور و متشکل از انجمن های رسمی کشوری از قشرهای مختلف ایثارگری (خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان) و تنها شبکه ملی و رسمی ایثارگران می باشد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام اگر این شبکه ملی است پس چرا صدای رزمندگان و جانبازان مظلوم نگه داشته شده زیر25% را به گوش مسئولین نمی رساند؟
برادر عزیز با سلام و عرض ارادت شبکه ملی محل اجتماع تشکلهای شاهد ایثا گر کشور هست اولا توصیه میشود عزیزان رزمنده یک تشکل منسجم برای پیگیری امور خود را ثبت نمایند و یا مساءل و مشکلات این عزیزان را به همه روزه در ساعات اداری به دفتر شبکه اراءه نمایند تا پیگیری گردد
سلام ، متوجه نشدیم شبکه ملی ایثارگران چیست و چطور بنام ایثارگران تشکیل شده که اکثریت ایثارگران از وجودش مطلع نیستند اما نظرات و اقداماتش از طرف کلیه ایثارگران مطرح گردیده است؟ ؟؟ میدانیم تعدادی از اینگونه انجمن ها و گروهها بنام ایثارگران وجود دارد که با درآمدهای زیاد کاملا در خدمت بنیاد قرار دارند تا در فرصت های مختلف سنخگوی جمع ایثارگران باشند که هیچیک از ایثارگران محروم و مظلوم از این افراد و مبالغ دریافتی و نوع همکاری ایشان با بنیاد مطلع نیستند بنابراین نمی توانند خود را بعنوان نماینده جمیع ایثارگران معرفی و از جانب جانبازان و فرزندان شهدا و رزمندگان اظهار نظر کنند.
از سازمان بازرسی بعنوان تنها ارگان نظارتی و قضایی کشور پس از ریاست آیت الله رییسی انتظار داشتیم انقلابی عمل کند اما در واقع اینطور نشد که بیانگر فقدان اراده لازم و انقلابی برای مبارزه با فساد است. تغییر ریاست آیت الله رییسی نوید مبارزه انقلابی با فساد را همراه با امید فراوان به مردم داد لیکن سازمان بازرسی بعنوان بازوی اصلی قوه قضاییه چنین توانایی را بروز نداده که نیاز به تجدید نظر دارد.
ابتدا از حجت الاسلام دریشیان سوال میکنیم چرا سامانه شکایت سازمان بازرسی برای ثبت شکایت از عدم پرداخت یارانه بنزین فعال نیست و امکان ثبت هر نوع شکایتی امکانپذیر نمیباشد پس چطور ارتباط با مردم را از طریق اینترنت ایجاد میکنند؟
شایان ذکر است در خصوص شکایت از عملکرد اداره رفاه خراسان رضوی در مسکن مهر گلبهار شکایتی از طرف صدها متقاضی ستم دیده بطور مفصل تهیه کردیم و با توجه به کمبود نیرو در سازمان بازرسی خراسان رضوی و بیش از 10 سال سابقه همکاری در امور بازرسی پیشنهاد انجام بازرسی را در 9 محور عمده تخلفات اعلام کردیم لیکن با کمال تعجب شکایت بدون هیچگونه اقدامی بایگانی شد.
چطور انتظار داریم افرادی فاقد تفکر انقلابی بتوانند در اموری که بنا بر فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب و آیت الله رییسی نیاز به اقدام انقلابی دارد و عدم وجود اقدام انقلابی موجب متضرر شدن مردم و نظام هستند موفق شویم.
با سلام از شبکه ملی ایثارگران تقاضا می شود برای تبدیل بنیاد، به " وزارت ایثارگران" تلاش کنند . این خواسته اکثریت ایثارگران است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi