شناسه خبر : 71117
چهارشنبه 13 آذر 1398 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت آشوبگر متواری از دُم خروس موسوی در زمینه براندازی

یک آشوبگر متواری فتنه 78 می‌گوید: حمایت موسوی از آشوبگران در ماجرای اخیر، رنگ و بوی براندازی داشت و تلاشی برای تقویت و تداوم اغتشاش بود.
علی افشاری در سایت دویچه‌وله نوشت: ویژگی‌های شخصیتی، موسوی را  در جایگاه مدیریت اعتراضات قرار داده و در عین حال سوابق او در دهه 60 برای مخالفان چندان جذاب نیست... با این حال رویکرد تحول‌خواهی موسوی، به راه‌اندازی جریان براندازی تعبیر شد. موضع‌گیری موسوی همچنین بر روی اصلاح‌طلبان و شیطنت آنها به سمت چپ [رادیکالیسم] موثر است. در مجموع موضع‌گیری موسوی برای تقویت و تداوم اعتراضات بود.

اینستاگرام
سلام ، فتنه های کوچک و بزرگ از دامن نظام اسلامی آویزان شدند تا انقلاب اسلامی را با فریب مردم و مدیریت افرادی وطن فروش سرنگون کنند اما آنها همگی یک نکته مهم را در نظر نگرفتند و آن حمایت خداوند متعال از اسلام و قرآن است.
دشمنان از هر فردی که به هر دلیلی منتسب به امام راحل (ره) بود بهره برداری کرد لذا آنچه باعث حیرت است گمراهی افرادی بوده که به هر وسیله تبلیغاتی تلاش کردند خودشان را منتسب به امام راحل (ره) به مردم معرفی کنند در حالیکه بسیاری افراد متدین و ولایتمدار منتسب به امام راحل (ره) بودند که اکنون نیز خادم مردم و اسلام و رهبر معظم انقلاب میباشند که هیچگونه تبلیغاتی به این منظور نکردند بلکه هنوز هم گمنام به اسلام و مسلمین خدمت میکنند.
ریا کاری مشخصه بارز و آشکار اینگونه افراد نفوذی است که خوشبختانه در فرهنگ ایرانی و دین اسلام بشدت نهی شده اما تشخیص ریا کاری بسیار دشوار است تا افراد ریاگار خودشان را لو بدهند و رسوا شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi