شناسه خبر : 71124
چهارشنبه 13 آذر 1398 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمادگی ارتش برای مقابله با هر تهدیدی

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه گردهمایی نیروهای ارتش در شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظایف فرماندهان ارزیابی توان رزمی این یگان‌هاست به گونه‌ای که این یگان‌ها باید در تمامی شرایط بتوانند در کوتاه‌ترین زمان دشمنان را سرکوب کنند، اظهار داشت: یگان‌های مانوری گسترده‌ای در تمامی تخصص‌ها در کشور فعالیت می‌کنند که باید این یگان‌ها در تمامی تخصص‌ها در بالاترین سطح آمادگی باشند.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/9/12/866349_740.jpg

وی با اشاره به اینکه خدمت به ولایت فقیه یکی از ویژگی‌هایی است که نیروهای آجا افتخار آن را دارند، گفت: در آخرین ارزیابی که از توان رزمی نیروهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است این ارزیابی‌ها رضایت بخش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروهای ارتش با آمادگی کامل تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هستند و آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

این مسئول در خصوص سه اصل مدیریت ارتش نیز اضافه کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری سه اصلی است که به عنوان اصول اصلی مدیریت در ارتش مد نظر است.

حیدری افزود: ارتقای توان دفاعی، تحرک و کارآمد سازی نیروهای آجا از جمله شاخص‌های تحول در مدیریت ارتش است که فرمانده کل قوا نیز بر آن تاکید داشتند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح‌های مختلف معیشتی آمادگی رزم نیز از جمله تاکیدات فرمانده کل قوا در مدیریت تحول ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi