شناسه خبر : 71127
چهارشنبه 13 آذر 1398 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح نمایشگاه دائمی ویلچر جانبازان در شهرک فجر

نمایشگاه دائمی ویلچیر جانبازان روز سه‌شنبه ۱۲ آذرماه به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرک فجر افتتاح شد.

نمایشگاه دائمی ویلچیر جانبازان روز سه‌شنبه 12 آذرماه به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرک فجر افتتاح شد.

http://www.isaar.ir/images/docs/000317/n00317983-b.jpg

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دائمی ویلچیر جانبازان، یکی از برنامه های بنیاد را برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی خاص برای جانبازان به‌صورت دائمی عنوان کرد و گفت: امروز موفق شدیم این نمایشگاه را به‌صورت ویژه با ارائه ویلچیر برای جانبازان در شهرک فجر افتتاح کنیم و این عزیزان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود، پس از بازدید از نمایشگاه، ویلچیر موردنظر خود را انتخاب کنند.
وی افزود: جانبازان با توجه به سهمیه و نوع ویلچیر می‌توانند ویلچیرهای خود را چند سال یک‌بار تعویض کنند. در این نمایشگاه ویلچیر انتخابی جانباز با توجه به ضوابط و مقررات به‌صورت رایگان در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشت و درمان بنیاد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به‌صورت سیار در استان‌هایی که دارای تعداد بالایی از جانبازان نخاعی هستند مانند استان فارس و خوزستان برگزار می‌شود و قطعاً کیفیت ویلچیر و تجهیزات پزشکی همواره مدنظر بنیاد خواهد بود که در این راستا نظر انجمن جانبازان نخاعی تعیین‌کننده است و البته اولویت بنیاد تولید و ارائه محصولات ایرانی خواهد بود.
در این مراسم، وحید بوستان احمدی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد، محمدرضا پور حاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و مسئولان شرکت رهاتک حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi