شناسه خبر : 71131
چهارشنبه 13 آذر 1398 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون توانبخشی بهزیستی به مهر خبر داد

مذاکره برای تخصیص سهمیه ویژه بنزین به معلولان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پیگیری و مذاکرات لازم با مسئولین ذیربط برای تخصیص سهمیه ویژه به معلولان خبر داد.

مذاکره برای تخصیص سهمیه ویژه بنزین به معلولان

در مورد تغییر قیمت بنزین نیز گفت: با تغییر قیمت بنزین معلولینی که به مراکز روزانه ما مراجعه و یا در منزل مراقبت می شوند برای سرویس رفت و آمد به مشکل برخورده و هزینه های  آنها زیاد شده است بر همین اساس مکاتبات لازم با مسئولین ذیربط انجام شده و از آنها خواسته ایم برای این معلولین نیز سهمیه بنزین جداگانه ای در نظر بگیرند و پیگیر این موضوع هستیم.

وی تاکید کرد: هنوز در این خصوص پاسخ نهایی به ما داده نشده ولی امیدواریم در این هفته که ویژه معلولان است دولت سهمیه ویژه ای برای ایاب و ذهاب معلولان اختصاص دهد.

معاون امور توانبخشی معلولان در خصوص اعتبار مورد نیاز اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نیز گفت: ما مکلف هستیم طبق قانون هزینه اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را برآورد و اعلام کنیم وبا توجه به اعتباری که به ما داده می شود در خصوص خدمات رسانی به معلولان برنامه ریزی می کنیم .

نفریه اظهار داشت: امسال با توجه به تصویب هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ، برای تمامی معلولان شدید و خیلی شدید در سه دهک پایین درآمدی پرداخت کمک معیشت را اجرایی خواهیم کرد و اگر بخواهیم سایر گروه های معلولان را نیز تحت پوشش حق معیشتی که در قانون آمده قرار دهیم نیازمند آن هستیم که اعتبار بیشتری به ما تخصیص دهند.

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi