شناسه خبر : 71139
پنجشنبه 14 آذر 1398 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه دائمی ویلچر جانبازان در شهرک فجر

نمایشگاه دائمی ویلچر جانبازان روز سه‌شنبه ۱۲ آذرماه با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرک فجر افتتاح شد.

فاش نیوز - نمایشگاه دائمی ویلچر جانبازان روز سه‌شنبه 12 آذرماه به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرک فجر افتتاح شد.

 عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دائمی ویلچر جانبازان، یکی از برنامه های بنیاد را برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی خاص برای جانبازان به‌صورت دائمی عنوان کرد و گفت: امروز موفق شدیم این نمایشگاه را به‌صورت ویژه با ارائه ویلچر برای جانبازان در شهرک فجر افتتاح کنیم و این عزیزان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود، پس از بازدید از نمایشگاه، ویلچر موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: جانبازان با توجه به سهمیه و نوع ویلچر می‌توانند ویلچرهای خود را چند سال یک‌بار تعویض کنند. در این نمایشگاه ویلچر انتخابی جانباز با توجه به ضوابط و مقررات به‌صورت رایگان در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

 معاون بهداشت و درمان بنیاد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به‌صورت سیار در استان‌هایی که دارای تعداد بالایی از جانبازان نخاعی هستند مانند استان فارس و خوزستان برگزار می‌شود و قطعاً کیفیت ویلچر و تجهیزات پزشکی همواره مدنظر بنیاد خواهد بود که در این راستا نظر انجمن جانبازان نخاعی تعیین‌کننده است و البته اولویت بنیاد تولید و ارائه محصولات ایرانی خواهد بود.

در این مراسم، وحید بوستان احمدی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد، محمدرضا پور حاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و مسئولان شرکت رهاتک حضور داشتند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلام.
از دکتر عباسپور ممنونیم.
ولی مگه همین نمایشگاه چندوقت پیش افتتاح نشده بود که امروز دوباره افتتاح شد؟
سایت فاش نیوز هم خبر افتتاح اول رو منتشر کرده بود!
شهرک فجر کجای ایران است؟
این شهرک فچر آدرس هم داره
جهان هستی- خاورمیانه -ایران - مرکز ایران - پایتخت ایران -تهران - بزرگراه نیایش (غرب به شرق)، نرسیده به بزرگراه کردستان، مقابل مجموعه ورزشی انقلاب، مجتمع مسکونی فجر، مجتمع سیدالشهداء (ع)
اگر تهران نبود ایران هم نبود.هرچیز خوبی فقط در تهران حتی وعده و وعید های قشنگ..تهران که باشی دستت میرسه به هر مسئولی.نمایشگاه،پزشک،ویلچر،هروسیله ای بخوای تهران که باشی برات میخرن.امان از وقتی که شهرستانی باشی غذای آسایشگاهت یک چهارم غذای تهرانی هاست.دستمزد مددیار آسایشگاه ۸۰۰ هزار تومن.فیزیو تراپ نیست.ملافه نداری،بودجه ندارن.مصیبتیهکاش من هم تهرانی بودم.انگار جانبازان اصفهان و تهران فقط جانبازن ما جانبازان شهرستانی اصلا به حساب نمیایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi