شناسه خبر : 71164
شنبه 16 آذر 1398 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست شهروند عراقی از رزمندگان ایرانی

«صاحب الجبوری» شهروندی عراقی است که در سال‌های حکومت رژیم «بعث» عراق، خواستار ورود رزمندگان ایرانی به این کشور شده و معتقد بود که ارتش ایران، تنها نیرویی است که توانایی آزادسازی فلسطین و از بین بردن رژیم صهیونیستی را دارد.

وی همچنین افزوده است که ارتش ایران اگر پیروز میدان شد، برای امام حسین (ع) نذر و قربانی خواهد کرد.

بر اساس تصویری که از مجموعه سندهای دادگاه انقلاب عراق منتشر شده، «صاحب الجبوری» به دلیل این اظهارات، توسط حکومت بعث عراق به هفت سال حبس و مصادره تمامی دارایی‌اش محکوم شده است.

درخواست شهروند عراقی از رزمندگان ایرانی برای نابودی اسرائیل + عکس

به گزارش دفاع‌پرس، عراقی‌های زیادی در دوران دفاع مقدس مخالف حمله صدام به ایران بودند و از انقلاب اسلامی ایران حمایت می‌کردند که در این راستا، می‌توان به تعداد زیادی از مجاهدان عراقی که در لشکر «بدر»، علیه صدام می‌جنگیدند، اشاره کرد.

همچنین با پیروزی رزمندگان در عملیات «والفجر ۱۰» مردم شهر‌ها و روستا‌های عراق از رزمندگان استقبال کردند که «صدام» نیز در این راستا، شهر «حلبچه» و اطراف آن را هدف بمب‏‌های شیمیایی قرار داد.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi