شناسه خبر : 71193
یکشنبه 17 آذر 1398 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز صدور حکمت کارت برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران

طبق قرارداد جدیدی که بین بنیاد و سازمان اتکا منعقد شده است، از ۱۶ آذرماه مرحله اول صدور کارت حکمت برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازانی که از بنیاد حقوق، مستمری، کمک‌معیشت و یا حق پرستاری دریافت می‌کنند آغاز می‌شود.

فاش نیوز - محمود پاکدل در سمینار استانی مدیران و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در خصوص حکمت کارت گفت: به دنبال تفاهم قبلی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر ارائه خدمات توسط فروشگاه‌های اتکا در سطح کشور، قراردادی میان بنیاد و وزارت دفاع منعقد شد.

وی افزود: با ایجاد تغییرات ساختاری در سازمان اتکا واگذاری و تحویل حکمت کارت متوقف شده بود و اکنون با پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، قرارداد جدیدی بین مسئولان مرتبط در بنیاد و سازمان اتکا منعقد و از 16 آذرماه مرحله اول صدور کارت حکمت برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازانی که از بنیاد حقوق، مستمری، کمک معیشت و یا حق پرستاری دریافت می‌کنند آغاز می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: طبق مفاد این قرارداد، ایثارگران به‌وسیله حکمت کارت می‌توانند از خریدهای اعتباری و تخفیفات منظور شده استفاده کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
جناب پاکدل چندین ماهه حکمت کارت والدین شهداءتوزیع شده وهنوزفعال نیست!!!تراخدااینقدربوق وشیپورنکنید.مردم مافکرمیکنند چه خبره!
سلام...ازهمه وهرجامیگن جزکمک معیشت بگیران ساتا...کسی نمیخادجواب بده که فرق کمک معیشت بگیربنیادباکمک معیشت بگیرساتادرچیست که اینقدرتبعیض قائل میشوند..مسئولین فاش نیوزشمالااقل جواب بدیدکه چراکمک معیشت بنیاددوبرابرساتاهست..بنیادکارت حکمت میده وساتانمیده..بنیادفیش حقوقی میده وساتانمیده...مگه ماجانبازنیستیم..چراکسی جواب نمیده...
سلام ازپارسال تا الان توی بوق وکرنا میگن اماخبری نیست ....النجاه فی الصدق .... راستگوی نشانه یک مسلمان واقعی است...
سلام ،جناب آقای پاکدل،بزرگوار،خواهشن تا اجرایی نشده و کارمندان خودتان اظهار بی اطلاعی میکنند،اعلام نفرمایید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi