شناسه خبر : 71195
یکشنبه 17 آذر 1398 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در ۴ استان

حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی پزشکی به استان خراسان جنوبی گفت: این تیم متشکل از ۷ پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس در تاریخ ۷ آذرماه در این استان حضور یافت و با دعوت از ۲۲۹ نفر از جانبازان و متقاضیان نسبت به برگزاری کمیسیون پزشکی اقدام کرد.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در ۴ استان

وی افزود: ۲۰۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات این کمیسیون حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۲۹ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۹ نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان خراسان شمالی نیز گفت: کمیسیون پزشکی این استان با حضور ۵ پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس و با دعوت از ۲۰۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در تاریخ ۷ آذرماه برگزار شد.
حبیب‌اللهی افزود: ۱۸۳ نفر از جانبازان و متقاضیان با حضور در جلسات کمیسیون مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که ۴۰ نفر از آن‌ها مشمول افزایش درصد جانبازی و ۱۵ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.
وی با بیان اینکه تیم تخصصی کمیسیون پزشکی بنیاد در روزهای ۷ و ۸ آذرماه در استان گیلان حضور یافت افزود: این تیم متشکل از ۸ پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس با دعوت از ۴۱۹ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی در استان گیلان حضور یافت.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از مجموع ۴۱۹ نفر مدعوین، ۳۵۶ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۶۴ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۴۶ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.
حبیب‌اللهی همچنین درباره اعزام تیم تخصصی کمیسیون پزشکی بنیاد به شهرستان‌های استان تهران گفت: در تاریخ ۷ آذرماه این کمیسیون به بررسی ۲۸۴ پرونده مربوط به ماده ۲۶ و ۲۲ پرداخت که در این کمیسیون از ۲۰۸ پرونده مربوط به ماده ۲۶ تعداد ۱۶۹ پرونده مشمول حق پرستاری دائم شدند. همچنین از ۶۷ پرونده مربوط به ماده ۲۲ نیز ۹ پرونده مشمول حق پرستاری و ۵ پرونده مشمول حق پرستاری موقت شدند و برای ۲۳ پرونده نیز درخواست مدارک تکمیلی شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi