شناسه خبر : 71198
یکشنبه 17 آذر 1398 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرکز توانبخشی سالمندان ایثار مشهد به بهره‌برداری رسید

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در مراسم بهره‌برداری از مرکز توانبخشی سالمندان ایثار خراسان رضوی در مشهد مقدس با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، گفت: میانگین سن والدین معظم شهدا به گونه‌ای است که نیاز به توجه بیشتر دارند و از سویی در منازل این عزیزان امکانات کافی و تخصصی پرستاری وجود ندارد و در چنین شرایطی مراقبت از والدین شهدا ضروری است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرایط حضور در مرکز توانبخشی سالمندان ایثار استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: مقرر شده است برای پرستاری از والدین شهدای بی‌سرپرست، مراکزی به عنوان مراکز توانبخشی ایثار تشکیل  شود  تا والدین شهدا تحت مراقبت ویژه قرار گیرند.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه، مرکز توانبخشی ایثار در مشهد از سال ۹۰ آغاز به کار کرده است، افزود: با توجه به وضعیت درمانی والدین شهدا، این مرکز با امکانات و تجهیزات تخصصی به روز شده تا نیازهای این عزیزان مرتفع شود و این مرکز امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.
نماینده ولی فقیه در بنیاد ضمن دیدار با والدین شهدا و اهدای شاخه‌های گل به این عزیزان گفت: کادر مجرب شاهد و ایثارگر در مرکز توانبخشی سالمندان ایثار استان خراسان رضوی مشغول به خدمات رسانی هستند که مهمترین وظیفه آنان تکریم، درمان، پذیرایی و رسیدگی به والدین معظم شهدا است.
حجت الاسلام والمسلین شهیدی در این مراسم که سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند، از کادر مجرب این مرکز تقدیر کرد.
گفتنی است، مرکز توانبخشی سالمندان ایثار استان خراسان رضوی در دو طبقه شامل بخش‌های مراقبت‌های ویژه، پرستاری، مانیتورینگ، فیزیوتراپی و توانبخشی والدین شهدا و امکانات تخت برقی و تشک مواج است.

download

منبع: ایثار
اینستاگرام
نیروی کارنمیخولین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi