شناسه خبر : 71226
دوشنبه 18 آذر 1398 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری برنامه «عصر خاطره» در موزه دفاع مقدس

دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، 18 آذر با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

برگزاری دومین برنامه «عصر خاطره» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سیدرضا میربابایی دبیر اجرایی برنامه «عصر خاطره» اظهار داشت: دومین سری از برنامه‌های «عصر خاطره» با حضور سید حسین سالاری جانباز و آزاده یزدی و راوی کتاب «سالار تکریت» و مصطفی زمانی‌فر نویسنده این کتاب و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در برپایی برنامه «عصر خاطره‌ها» سه نهاد از جمله سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشارکت دارند و مقرر شده است با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، این برنامه به صورت ماهانه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شود.

دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، فردا (دوشنبه) با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، ساعت 15 در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi