شناسه خبر : 71251
سه شنبه 19 آذر 1398 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاش چه میکنی؟ مشکلات همچنان باقی ست!

این مشکل بیمه چندین ساله ایثارگران هست اما بااین همه مشکلات سایت فاش نیوز فقط نظاره گر بوده و هیچ کمکی به ایثارگران نکرده

جانباز هدایت- بنده چند سالی هست با سایت فاش نیوز آشنا هستم. این سایت هیچ کاری برای ایثارگران نکرده فقط خودشان را سرکار گذاشتند. ایثارگران را سرگرم کردن و حقوق خودشان را می گیرند.

 مثلا بیمه تکمیلی تقریبا حذف شده. بیمه ورشکسته دی را آوردند قرداد بستند. فقط ایثارگران را سرگرم می کنند. دهان ایثارگران را ببندند. در شهر قم تمام مطب ها و بیمارستان ها و حتی درمانگاه های دولتی قردادشان را با بیمه دی لقو کردند.

 می گویند بیمه دی پول مارا نمیده. فاکتور هم که به بیمه می بری، به بهانه های واهی فقط تعداد معدودی را قبول می کنند آن هم الان من یک سال و خورده ای است فاکتور دادم هنوز به به حساب نریختند.

تنها چند داروخانه قرارداد دارند، آن هم اینقدر اذیت می کنند آدم خسته میشه! میگه نمیخوام. همین آزاد حساب کن یا میگن سایت بنیاد بسته هست.

 البته این مشکل چندین ساله ایثارگران هست اما بااین همه مشکلات سایت فاش نیوز فقط نظاره گر بوده و هیچ کمکی به ایثارگران نکرده در صورتی که سال به سال جانبازان و پدر مادران شهدا پا به سن بالا گذاشتند. احتیاج به درمان دارند .ما جنگ کردیم درد را تحمل کردیم، به امید فردای بهتر اما الان احساس می کنم جنگ کردیم درد را تحمل کردیم برای میدان دادن به غارتگران بیت المال و اختلاسگران و سایت های فرصت طلب.

 راستی راستی که اگر یک اختلاس کم میشد با آن پول تمام مشکلات ایثارگران ملت حل میشد. نمیدانم اسلام کجا اختلاس کجا اسلام کجا فساد کجا؟ اسلام کجا دروغ کجا؟ اسلام کجا فرصت طلبی کجا؟

نمیدانم شاید من سختگیرم. شاید من نمی فهمم. آنی که گفتند مناقصه گذاشتیم نیامدن. به خداوندی خدا قسم دروغ هست .یک شرکت از خدایش هست در مناقصه شرکت کند. بیمه دی ورشکسته تحمیلی هست. بیمه دی هیچگونه در توانش نیست. یک عده ای با زد وبند دارن به ایثارگران خیانت می کنند. بیمه دی وقتی در مناقصه برنده میشه باید به تعهدش عمل کند. چه بنیاد بودجه را به موقع بدهد یا ندهد.

 چون چندسالی هست بیمه تکمیلی را بر عهده می گیرد، اگر بنیاد بودجه نمیده، چرا دوباره درمناقصه حاضر میشه؟ بس اینجا پی می بریم که زدوبندی در کار هست وسر ایثارگران مظلوم کلاه رفته. خداوند باعث وبانی اش را خار و ذلیل و رسوای عالم بکنه.

  ما فقط میتونیم به خداوند شکایت بکنیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
فاش نیوز سایت ماایثارگران بوده و همین که مشکلات و حرفهایمان رامنتشرمیدهدگواه به این مدعاست.لطفابا توجه به تمام گله وانتقادهاکمی وجدانی قضاوت کنیم.....
با سلام و عرض ادب .
درکنکور سراسری سهمیه ۵ درصدی برای ایثارگران انصافا جز منتی بر ایثارگران و فرزندشان تحمیل نموده اند والّا امتیاز خاصی براشون قائل نشدند ودربسیاری موارد سهمیه مناطق برآن ارجحیت دارد . *واما بی توجهی ومیتوان گفت اهانت جدیدتری برای ایثارگران تدارک دیدند وآن وضعیت نابسامان جدیدی است که در لایحه اصلاح سهمیه ها تنظیم کردند که این سهمیه را نه تنها بهتر نکردند بلکه بدتر و محدود تر کردند ودیگر هیچ دردی را از فرزندان ایثارگران دوا نمیکند درواقع مصداق ضرب المثل آش نخورده و دهن سوخته است خواهشمندیم جلو تصویب این لایحه را بگیرید. تصویب این لایحه صرفا به نفع اغنیا و کسانی است که ازهمه امکانات تحصیلی و آموزشی برخوردارند نه ما بدبخت بیچاره ها . من الله توفیق
سلام ، خداوند را شاکریم در نظام اسلامی هنوز انسانهای شریفی وجود دارند که در پیچ و خم امور مادی دنیا با تمام مشکلات و گرفتاریها پاک و صادق بمانند و هرگز هیچگونه آلودگی نتواند وجود پاکشان را از صراط مستقیم منحرف نماید.
بخشی از پاک ماندن در فضای آلوده به لطف و عنایت الهی و بخشی به اراده انسانها بستگی دارد اما تعداد کمی از انسانها مشمول لطف الهی و اراده قوی میباشند که در دنیای امروز کیمیای هستی و عناصر نجات بخش سایر انسانها در جامعه هستند.
مدیریت محترم فاش نیوز و همکاران ارجمند طی سالها خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت ثابت کردند که انسانهایی از جنس پاکی و تقوای الهی هستند که وجودشان بحول و قوه الهی بسیار راهگشا و بسیاری از گره های مشکلات ایثارگران را باز کردند.
کافیست بدانیم در پیچ و خم زندگی که هیچکس به ایثارگران توجه نداشته خوشبختانه مدیریت محترم فاش نیوز توانست علیرغم مشکلات فراوان حتی احضار به دادگاه توجه مسئولان را به درخواستهای قانونی و مشروع ایثارگران جلب نماید و بخشی از مشکلات مرتفع شوند.
این پیام موجب فرصتی دوباره شد تا یکبار دیگر ضمن عرض خداقوت از تلاش و همت مدیریت محترم فاش نیوز و همکاران ارجمند تشکر و قدردانی نماییم.
فاش نیوزتنهاسایت است که صدایمان رابگوش مسئولین میرساندجای تشکرداردازتمام کارکنان این سایت گرانقدرومدیرجانبازش قدردانی بکنیم.بجزتشکروقدردانی حرف های دیگر بی انصافی میباشد.بنده به نوبت خود بی ریا.صادقانه ازاین سایت ودکترساقی تشکرکرده ودعاگویشان هستم.
سلام دوست عزیز فاش نیوز هم بیشتر ازاین نمیتواند کاری بکند .مگر ندیدید چندین با اقای ساقی را بدون هیچی به دادگاه کشیدن .همین که صدای ما رزمندگان ازیادها رفته است ممنونیم
{ سلام } فاش نیوز [متشکریم]
فاش نیوز [سپاسگذاریم]
امیدوارم تک تک شما درتمام مراحل زندگی موفق وموید باشید و زندگیتان مثل خرمای شاهانی جهرم شیرین باشد .
[یا علی]
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi