شناسه خبر : 71256
چهارشنبه 20 آذر 1398 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز گلستانی با نمره عالی از پایان نامه دکتری خود دفاع کرد

جانباز نخاعی گلستانی با نمره عالی از رساله دکتری خود در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دفاع کرد...

فاش نیوز - جانباز نخاعی گلستانی با نمره عالی از تز دکترای خود در دانشکده حقوق و علوم  سیاسی دانشگاه تهران دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ما، جانباز سید مهدی حسینی که از جانبازان نخاعی اهل و ساکن شهر گنبد کاووس و متولد روستای «قوشا دگیرمان» شهرستان شاهرود می باشد، دیروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از پایان نامه فارغ التحصیلی خود در مقطع دکتری علوم سیاسی، گرایش اندیشه سیاسی، با موضوع «ماهیت زندگی دیجیتال و ناخرسندی های آن» و با حضور اساتید، تعدادی از جانبازان و خانواده شهدا دفاع کرد.

در این جلسه دفاعیه، جانباز دکتر حسینی در حضور اساتید مختلف با متانت خاصی به دفا از رساله دکتری خود پرداخت و پس از تشریح و ارائه نتیجه پروژه سنگین خود، به سئوالات اساتید نیز پاسخ گفت، که در نهایت، مورد تعریف و تمجید و تحسین اساتید برجسته رشته حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران قرار گرفت.

در خاتمه نیز پس از تنفسی کوتاه، اساتید حاضر، به اتفاق با عالی و کم نظیر توصیف کردن پایان نامه این جانباز گرانقدر، بالاترین نمره(19/58) را به کار ارزشمند او اختصاص دادند.

 دکتر سید مهدی حسینی از جانبازان با اخلاص و ثابت قدمی است که با وجود مشکلات عدیده جسمانی، از روحی بزرگ و دلی مهربان برخوردار است به طوری که تلاش و جدیت در کارهایش باعث موفقیت او در زمینه های مختلف، ازجمله در عرصه علم و دانش شده است.

گفتنی است او همچنین تجربه بیش از 20 سال سابقه تدریس و معلمی در مدارس شهر گنبد را نیز در پرونده اش دارد که نشانگر روحیه مسئولیت پذیری و تلاشگری اوست.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام.
مایه بسی افتخار که جانبازان عرصه دفاع مقدس این بار هم درخششگی دیگر در حوزه های تحصیل علم و دانش داشتند.
با آرزوی توفیق روز افزون برای جانبارنخاعی دکترسیدمهدی حسینی، امیدوارم روز به روز شاهد شکوفایی این جوانان مخلص و صبور درتمامی عرصه های سازندگی باشیم.
باتشکر از اطلاع رسانی روستای قوشه دگزمان از دهستان کالپوش بخش میامی شهرستان شاهرود (قوشه دگرمان صحیح است)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi