شناسه خبر : 71267
چهارشنبه 20 آذر 1398 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی برگزار می‌شود

در این مجمع دو روزه، بجز دبیران و نمایندگان جانبازان نخاعی کشور، از مسئولین و معاونین بنیاد شهید نیز دعوت شده است با حضور در جمع جانبازان از مشکلات جانبازان قطع نخاع استان ها مطلع شده و نقطه نظرات خود را بیان کنند.

فاش نیوز - مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان 26 و 27 آذر ماه در کردان کرج و با حضور دبیران و نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی استان ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، دهمین مجمع عمومی این انجمن روزهای سه شنبه و چهار شنبه هفته آینده مورخ 26 و 27 آذرماه در مجموعه اقامتی و اردوگاهی کردان کرج برگزار می شود تا دبیران و نمایندگان استانی انجمن جانبازان ضمن دریافت گزارش سالانه و تراز مالی انجمن، از نتایج پیگیری مشکلات جانبازان نیز آگاهی یابند.

بنا براین گزارش در این مجمع دو روزه، بجز دبیران و نمایندگان جانبازان نخاعی کشور، از مسئولین و معاونین بنیاد شهید نیز دعوت شده است با حضور در جمع جانبازان از مشکلات جانبازان قطع نخاع استان ها مطلع شده و نقطه نظرات خود را بیان کنند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
انجمن نخاعی مازندران .انجمنی است مادام العمر که ۶ سال پیش دوره شان تمام شده و لی به خواست خودشان و بدون رای گیری همچنان برمسند امور هستند و خیال برگزای انتخابات مجدد را ندارند بارها در این نشریه نوشتهایم ولی کو گوش شنوا .منافع بیشماری در مازندران بر اثر نمایندگی برایشان پیش آمد کرده که به هیچ وجه خیال واگزاری انجمن به دیگران را ندارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi