شناسه خبر : 71295
دوشنبه 25 آذر 1398 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سربلندی ایران با مقاومت رقم می خورد

داریوش احمدرضا بهمنیار - آمریکائی ها پیام مذاکره و رابطه از طرف هر کشوری را نشانه ضعف و ناتوانی آن کشور می دانند.

چرا که در نظر آنها قدرت هیچ وقت چیزی را خواهش نمی کند بلکه آن را به دست می آورد، مسئولان دولت روحانی باید بپذیرند که مذاکره و رابطه با آمریکا با پیشرفت ایران در یک جا نمی گنجد و با استقلال جور در نمی آید.

 سربلندی مردم ایران بی تردید از گذر مقاومت رقم خواهد خورد نه مذاکره، آنها می دانند طرفشان در ایران توده های مردم هستند، که چه می خواهند و چگونه به آن می رسند. اما دشمنان در ابتدا انقلاب اسلامی را قبول نداشتند اما لاجرم بعد از مدتی باورش کردند و حالا زمان آن رسیده است که مغلوبش شوند.

 آمریکائی ها از بمب اتم نمی ترسند بلکه آنها از ارزش های انقلاب اسلامی می ترسند این ارزش ها آنقدر محبوب اند که به قلوب مردمان منطقه هم راه باز کرده به افکار آنها نفوذ و با فطرت آنها در آمیخته است. ملت ایران راهی دراز را پیموده است تا انقلاب اسلامی را از پرتگاه های خطرناک به دوران چهل سالگی برساند. 

 اینک ما در برهه ی حساسی از این مبارزه قرار گرفته ایم و این دستاورد ماست که کار ما را دارای ارزش می کند. چرا که این انقلاب تنها اگر در راه خدا باشد ارزشمند است وگر نه به هیچ چیزی نمی ارزد. این انقلاب به خواست خدا در این نقطه از زمین شکل گرفته است تا جمهوری اسلامی ایران قبله گاه آزادی خواهان و عدالت طلبان مردم جهان باشد. انقلابی که با پیروی از پیام عاشورا کاخ ستمگران تاریخ را با خون در هم کوبید و کاخ سلطنت شیاطین را فرو ریخت.

انقلاب اسلامی ایران قبله گاه آزادی خواهان و عدالت طلبان مردم جهان شده است انقلابی که با پیروی از پیام عاشورا کاخ ستمگران تاریخ را با خون در هم کوبید و کاخ سلطنت شیاطین را فرو ریخت.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، اگر مشکلات کشور را مطابق نظرات کارشناسان به دو گروه تقسیم کنیم ابتدا ناکارآمدی و بی کفایتی در مدیریت و دوم عدم التزام به ولایتمداری و تبعیت از اسلام و قانون اساسی است سپس میتوان تمام مشکلات کشور را زیر مجموعه دو موضوع فوق ارزیابی کرد.
ناکارآمدی و بی کفایتی در مدیریت بدلیل فقدان تقسیم کار بین مجلس و دولت است بطوریکه میبایست مجلس تصمیم گیر و دولت اجرا کننده کلیه تصمیمات مجلس باشد اما مشکلات هنگامی بروز کرد که مجلس تصمیم گیری را به دولت تفویض کرد. دولتی که در اجرا به علت فقدان اراده لازم در مساله یابی قادر به اجرای هیچگونه تصمیم گیری نیست دچار بی کفایتی و ناکارآمدی شد.
در هر گونه تصمیم گیری و اجرای تصمیم میبایست ابتدا مساله بطور کامل بررسی و توسط مسئولان اجرایی کارشناسی شود تا براساس لایحه برای تصمیم گیری به مجلس تحویل گردد لیکن چرخه مساله یابی و تصمیم گیری هنگامی که جای تصمیم گیرنده و اجرا کننده عوض شود هرگر موفق نخواهد شد. بنابراین برای هر تصمیم گیری ابتدا نیاز به مساله یابی است تا ابعاد مساله بخوبی روشن شود سپس در جلسات بزرگان تصمیم لازم اتخاذ گردد سپس برای اجرا به مجری سپرده شود. متاسفانه مجلس و دولت روند لازم را طی نکردند. برای مثال لوایح مختلف مثال هدفمندی یارانه ها در دولت قبل بخوبی اجرا شد اما در دولت فعلی نمایندگان مجلس اختیار تصمیم گیری را به مجری تفویض کردند که با مشکلات بسیار زیادی مواجه شد. چنانچه مساله یابی توسط مجری انجام و تصمیم گیری قاطع در مجلس انجام شود نتیجه مشارکت دقیق سعادت مردم و مسئولان خواهد شد.
موضوع دوم ولایتمداری و تبعیت از اسلام و قانون اساسی است که در این خصوص مافیای ثروت و قدرت در لباس روحانیت و ملزومات ولایتمداری بجای حضور در متن به حاشیه رانده شدند و بشدت مورد تخریب قرار گرفتند. مسئولان اشرافی هرگز به مستضعفین اعتناعی ندارند در حالیکه نص صریح قرآن کریم بر توجه ویژه و نزدیکی مسئولان ارشد به مستضعفین تاکید دارد تا مورد عنایت و الطاف الهی قرار گیرد در غیر اینصورت مستضعفین در شرایط بسیار سخت و اشراف رسوا خواهند شد لذا آنچه مشکل اصلی در اقتصاد است بی اعتنایی به اسلام و قانون اساسی بوده که دلسوزان نظام اسلامی تحقیر و تخریب و به حاشیه رانده شدند اما ولایتمداری در این گیر و دار بسیار تقویت و مستحکم شده است زیرا ولایتمداران را منسجم و مقام معظم ولایت را به عالیترین قدرت جهان تبدیل کرده است اما مجلس و دولت از قدرت بینظیر منتج از عنایات و الطاف الهی چشم پوشی کرده و به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی امید بسته است.
به این ترتیب راه برای انتخابی صالح و حرکت در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی و هزاران شهید و جانباز توسط خورشید ولایت روشن و هموار است تا در گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین و ابلاغ گردیده کلیه ارکان نظام اسلامی براساس اصول اقتصاد مقاومتی درون زایی و برون نگری پاکسازی و تصفیه شوند و حرکت مردم و مسئولین در راستای عنایات و الطاف الهی تنظیم و مبرا از هرگونه انحراف و امید به دشمن پیشرفت نماید.
ما مردم در نقطه حساس و فقر و بدبختی و مقاومت قرار گرفته ایم در حالیکه مسئولین در رفاه و خوشی روزگار خود را طی می کنند و فرزندان خود را به بلادر کفر می فرستند تا اسلامی زندگی نکنند.
کاخ ستمگران را ما مردم در لواسان و شمال و نیاوران و ملا صدرا می بینیم
شما چرا از مردم دفاع نمی کنید ؟
این مطالبی که نوشتید مربوط به سال 60است و یا سال 98!!!!
حتی برخی، اینک کاخ نشین است و اشرافی گری را به مدرسه سازی ترجیح می دهد.
چرا یک عده ضعیف را به ناحق پولدار وبرخوردار معرفی می کنند .ما کجا وانها کجا ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi